Cum a slăbit Andreea Marin peste 20 de kilograme? Ingredientul minune cu care se menține în formă

Cum a slăbit Andreea Marin peste 20 de kilograme? Ingredientul minune cu care se menține în formă
Cum a slăbit Andreea Marin peste 20 de kilograme? Ingredientul minune cu care se menține în formă

Andreea Marin a reușit să slăbească peste 20 de kilograme și în continuare se menține. Ea susține că dieta ei este de fapt un stil de viață sănătos dar și un condiment pe care îl folosește des. 

”Cinci mese pe zi, fără prăjeli, sosuri, fast food – mă feresc de el ca de ciumă -, ultima masă la 7 seara. Carbohidraţi complecşi, pâine, orez, paste făinoase doar până la ora 14 după amiază. Fructe şi legume proaspete în fiecare zi, dar la distanţă de mese. Atenție, fructe şi legume fără hormoni, fără toxine! Încercaţi să alegeţi ceea ce vine de a ţară şi nu e tratat chimic. Doi litri de apă pe zi. Paharul cu apă pe birou a înlocuit covrigeii şi alunele. Sare cât mai puţină, zahpăr deloc, e bună şi mierea, nu prea des, doar la o adică…Gimnastica de dimineaţă, 6 zile pe săptămână. Eu m-am convis că nu se moare din asta.
Recunosc, m-am zvârcolit destul înainte să încep. Cel mai greu mi-a fost să mă trezesc cu o oră mai devreme. Dar am uitat ce a fost mai dificil, pentru că acum pur și simplu nu înţeleg viaţa fără mişcare, fără sport.
Trebuie să recunosc că am avut momentele mele de cădere, recidivele mele, dar important este când simţi că scapi controlul să îţi permiţi şi excepţii, după care să nu uiţi să reechilibrezi balanţa.
Voi avea tăria să mă ridic acum din pat? Voi sări peste ora de aerobic sau mă voi ţine de program, aşa cum mi-am promis aseară? Cât voi mai rezista să trec pe lângă cofetărie fără să-ntorc capul spre vitrină? O să încetez vreodată cu văcăreala? Vă sigur, o să vina ziua în care o să spuneţi: ‘Sunt un alt om. Şi nu doar pentru că arăt mai bine, ci pentru că m-am împăcat cu mine însămi’ „, a spus Andreea Marin într-un video postat pe Facebook.

Odată cu stilul de viaţă sănătos pe care l-a adoptat, Andreea Marin a descoperit şi condimentul ce o ajută nu numai să dea un gust interesant mâncărurilor, ci şi să se menţină în formă: turmericul.

Turmericul, cunoscut şi sub numele de “şofran indian”, “este o plantă erbacee de origine asiatică, înrudit cu ghimbirul şi cultivat în India, sudul Chinei, Taiwan, Japonia, Indonezia, Africa. Este folosit  în bucătăriile din întreaga lume drept condiment, având un gust iute amărui, aromatic.

Indicaţii terapeutice

Preparatele fitoterapeutice pe bază de turmeric sau consumul condimentului propriu-zis sunt indicate în caz de  tulburări circulatorii, hematoame, luxaţii, contuzii, febră musculară, boli hepato-biliare, flatulenţă, icter, hemoragii, colită ulcero-hemoragică, boala Crohn, artrită reumatoidă, infecţii respiratorii, cancer, afecţiuni reumatismale.

Interesant este faptul că turmericul conţine o componentă importantă acre ajută la creşterea fluxului de bilă şi la defalcarea grăsimilor alimentare. Cei care doresc să piardă în greutate pot consuma turmeric pulbere.

Având în vedere numeroasele benefici de săsnătate ale turmericului, adăugarea acestui condiment în dieta zilnică înseamnă îmbunătăţirea calităţii vieţii.

4 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox