Sari la conținut

Da, Dona. Mesajul cu care își întâmpină clienții Farmaciile Dona, toamna aceasta

Farmaciile Dona își întâmpină în această toamnă pacienții cu un nou mesaj: „Da. DONA – parte a celei mai noi campanii de comunicare

Lanțul de farmacii DONA, unul dintre cele mai iubite și cunoscute din țară, își întâmpină pacienții, începând din această toamnă, cu un nou mesaj: „Da. DONA”, ca parte a noii sale campanii de comunicare.

De peste 27 de ani, Farmacia DONA este parte din viețile românilor. Cu peste 330 de unități deschise în toată țara și aproximativ 2000 de profesioniști foarte bine pregătiți, Farmaciile DONA și-au câștigat un loc binemeritat în topul celor mai importante lanțuri de farmacii din țară.

Noua campanie de comunicare se bazează pe o abordare 360° și face trecerea de la o comunicare centrată pe farmacie la una centrată pe pacienți – DONA este un brand care vorbește cu și despre nevoile oamenilor, adresându-se tuturor celor care își doresc să aibă grijă de sănătatea lor, să prevină și să trateze. Prin această campanie, cât și prin serviciile oferite zilnic în farmacii, DONA își propune să ridice nivelul așteptărilor tuturor pacienților care au oferit și care vor continua să ofere încredere acestui lanț de farmacii.

În Farmaciile DONA primează relația strânsă dintre farmaciști și pacienți, care sunt tratați de fiecare dată nu doar cu ceea ce scrie pe rețetă, ci și cu profesionalism, atenție și căldură. În fiecare lună, peste 2,5 milioane de români trec pragul Farmaciilor DONA, cu încredere în serviciile unui partener capabil să le înțeleagă nevoile.

„Campania încurajează românii să spună „DA” Farmaciilor DONA, la fel ca și cum ar spune „DA” unui membru al familiei lor extinse. Scopul nostru este de a fi percepuți nu doar ca un furnizor de medicamente și remedii, ci și ca un „companion”, la care pacienții pot apela oricând au o problemă de sănătate sau întrebări legate de prevenție”, a declarat Thomas Hofmann, Chief Marketing & Digital Officer – Farmaciile DONA.

Cea mai nouă campanie DONA cuprinde spoturi TV  și radio, execuții outdoor și print, cât și o componentă de comunicare în mediul online.

 

Rețeaua de Farmacii DONA este deținută de S.C. SIEPCOFAR S.A., o companie cu capital 100% românesc. Farmaciile DONA sunt printre cele mai apreciate din România, cu o tradiție de peste 27 de ani și o distribuție echilibrată, la nivel național. Investițiile continue în cursuri de formare și specializare pentru angajați, punerea la dispoziția pacienților a unui portofoliu variat (format atât din medicamente, cât și din produse parafarmaceutice, cosmetice și dermatocosmetice), ofertele comerciale competitive și campaniile de educare, informare și prevenție, precum și oferirea tuturor informațiilor necesare administrării optime și sigure a medicamentelor, ne recomandă ca pe un partener de încredere și pe termen lung. În Farmaciile DONA pacienții vor fi întâmpinați întotdeauna cu atenție, grijă, dar mai ales cu respect.

Irina Lungu

Storyteller. Redactor medical. Traducător. Lucrez cu cuvintele de când mă știu, ador magia lor. Iubesc traducerile, iar domeniul medical m-a cucerit iremediabil. Vreau să transmit publicului informații relevante, de calitate, care să îi ajute în viața de zi cu zi și în problemele cotidiene cu care se confruntă zilnic. Un om informat va fi un om mai sigur pe sine. La rândul meu, mă ghidez după principiul ”Fii tu schimbarea pe care vrei să o vezi în lume. Toți vor să îi schimbe pe ceilalți, dar uită că schimbarea începe din ei înșiși.”

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel