joi, iunie 24, 2021

Sănătatea și bunăstarea fiecărei persoane depinde de cât de bine îndepărtează și curăță toxinele corpul ei. Cu expunerea la toxine de mediu, produse toxice de îngrijire a corpului și alimente procesate,

majoritatea oamenilor au nevoie disperată de o detoxifiere serioasă! O curățare a ficatului este o modalitate excelentă de a face acest lucru.

Una dintre principalele modalități prin care organismul elimină toxine este prin ficat. De fapt, ficatul este unul dintre cele mai grele organe din corp. Funcționează neobosit pentru a ne detoxifica sângele, pentru a produce bila necesară digerării grăsimilor, descompunerea hormonilor și stocarea vitaminelor, mineralelor și fierului esențial.

Când funcția ficatului nu este optimă, nu ne putem digera alimentele în mod corespunzător, în special grăsimile.

De aceea, este atât de important să evitați ficatul gras și să urmați o dietă de curățare a ficatului pentru a elimina toxinele din corp.

Ce face ficatul?

Unele dintre funcțiile esențiale ale ficatului includ:

  • Prelucrarea substanțelor nutritive absorbite de intestine, astfel încât acestea să fie absorbite mai eficient
  • Reglarea compoziției sanguine pentru a echilibra proteinele, grăsimile și zahărul
  • Distrugerea globulelor roșii vechi
  • Producerea de substanțe chimice esențiale pentru a ajuta la formarea cheagurilor de sânge în mod corespunzător
  • Descompunerea și metabolizarea alcoolului și

    a medicamentelor

  • Producerea de proteine esențiale și colesterol
  • Eliminarea toxinelor din fluxul sanguin, inclusiv a bilirubinei, amoniacului și altele
  • Depozitarea mineralelor, fierului și vitaminei A

Factori de risc

Astăzi, ne confruntăm cu atâtea toxine de mediu care apar în casele noastre, la locul de muncă și în aprovizionarea cu alimente. Este esențial pentru sănătatea și bunăstarea noastră generală să menținem o bună sănătate a ficatului.

Mai jos sunt câțiva dintre factorii de risc asociați cu afectarea funcției hepatice.

  • Niveluri scăzute de potasiu
  • Abuzul intens

    de alcool

  • Consumul de droguri intravenos
  • Transfuzii de sânge înainte de 1992
  • Expunerea la anumite substanțe chimice industriale și toxine de mediu
  • Contact intim neprotejat
  • Obezitatea și o dietă bogată în grăsimi saturate și alimente procesate
  • Tatuaje sau piercinguri corporale
  • Niveluri ridicate de trigliceride în sânge
  • Medicamente cu prescripție medicală, inclusiv acetaminofen
  • Infecții virale
  • Boală autoimună

Curățarea ficatului

Urmați această curățare naturală a ficatului pentru a vă spori sănătatea și vitalitatea:

  1. Îndepărtați alimentele toxice din dieta dumneavoastră

Dacă mâncați o dietă bogată în alimente procesate, vă puneți sănătatea ficatului în pericol, deoarece aceste alimente funcționează practic împotriva sănătății ficatului. Uleiurile hidrogenate, zahărul rafinat, alimentele convenționale și carnea sunt notorii toxice pentru sistemul dumneavoastră.

Uleiurile hidrogenate, cunoscute și sub denumirea de „grăsimi trans”, au niveluri mai ridicate de grăsimi saturate. Structura chimică a uleiului în sine a fost modificată pentru a crește durata de valabilitate. Consumul de grăsimi trans crește dramatic riscul de boli de inimă cu 25% sau mai mult. În plus, se crede că grăsimile trans cauzează probleme cu sistemul nostru imunitar și pot duce la inflamații în tot corpul.

Eliminarea din dietă a dozelor nitrați și nitriți, care se găsesc în mod obișnuit în mâncărurile rapide și produsele semi-preparate. Aceste substanțe chimice sunt folosite pentru conservarea alimentelor pentru a le face să dureze mai mult, pentru a inhiba dezvoltarea bacteriilor și pentru a păstra culoarea. Înlocuiți imediat aceste alimente cu alegeri sănătoase prietenoase cu ficatul. Alimentele sănătoase au un gust excelent și, cu un pic de creativitate, puteți crea mese sănătoase pentru familia dvs., care vor sprijini sănătatea ficatului.

  1. Consumați un suc de legume

Poate fi aproape imposibil să mănânci zilnic toate legumele crude de care ai nevoie pentru ca ficatul să fie curățat eficient. Cu toate acestea, prin extragerea unei varietăți de legume crude, puteți obține cu ușurință cele 4-5 porții de legume proaspete necesare bunei funcționări a ficatului. Chiar și legumele care nu sunt preferatele tale pot fi deghizate și savurate într-un suc proaspăt de legume!

Legumele ideale pentru curățarea ficatului includ varză, conopidă și varză de Bruxelles. Deși această combinație poate să nu pară foarte plăcută, puteți adăuga alte legume care vă plac, inclusiv morcovi, castraveți, sfeclă și verdeață.

Toate aceste legume contribuie la reducerea nivelului de acid din organism, contribuind la crearea unui pH mai prietenos. Experimentați cu combinațiile preferate de arome; puteți adăuga ierburi proaspete, inclusiv pătrunjel, mentă și altele, pentru a face sucurile mai plăcute.

  1. Consumați alimentele bogate în potasiu

Consumați 4.700 de miligrame recomandate pe zi de potasiu? Șansele sunt reduse. Alimentele bogate în potasiu ajută la scăderea tensiunii arteriale sistolice, scăderea colesterolului și susțin un sistem cardiovascular sănătos, pe lângă faptul că vă ajută să vă curățați ficatul. Dacă ați fost tentat să luați suplimente de potasiu, adăugați în schimb aceste alimente sănătoase în dieta dumneavoastră.

Cartofi dulci

În mod surprinzător, banana nu este cea mai bogată în potasiu. Este cartoful dulce. Un singur cartof dulce mediu conține aproape 700 de miligrame de potasiu, fără a menționa conținutul ridicat de fibre și beta-caroten.

Un cartof dulce are doar 131 de calorii, dar este bogat în vitaminele B6, C, D, magneziu și fier. Deși dulci în mod natural, zaharurile sunt de fapt eliberate încet în sânge prin ficat, fără a provoca o creștere a zahărului din sânge.

Sosuri de roșii

Potasiul și ceilalți nutrienți benefici din roșii sunt semnificativ concentrate ca sos, piure sau ca pastă. De exemplu, 1 cană de piure de roșii conține 1.065 miligrame de potasiu, dar 1 cană de roșii proaspete conține doar 400 de miligrame. Când selectați  un sos de roșii, pastă sau piure, asigurați-vă că alegeți cele făcute numai din roșii organice.

Sfecla verde și spanac

Bogate în antioxidanți, sfecla verde conține peste 1.300 de miligrame de potasiu. Adăugați sfeclă verde și spanc la rețeta dvs. de suc de legume proaspete; tocați mărunt și adăugați  la salate; sau sotati usor, ca alte verdeturi. Sfecla curăță în mod natural vezica biliară și îmbunătățește fluxul biliar.

Spanacul organic proaspăt este ușor adăugat în dieta dvs. și este o sursă bună de potasiu, conținând 840 miligrame pe porție.

  1. Clisma cu cafea

Clismele cu cafea ajuta la inlaturarea placii mucoide toxice din jurul peretilor colonului, ucigand astfel parazitii. Clismele cu cafea sunt mai bune decat clismele simple cu apa, deoarece ele stimuleaza ficatul sa creeze mai multa glutationa. Acesta este cel mai bun antioxidant al corpului, ajutand la sanatatea ADN-ului intracelular si eliminand toxinele ce se afla in interiorul celulelor.

Studiile au aratat ca boabele de cafea verde au sporit glutationa din ficat cu aproape 700% in intestinul mic. Clisma este cea mai buna cale de a dobandi efecte benefice inainte de a ajunge la ficat.

Clismele cu cafea pot ajuta in cazul unei game de alte probleme de sanatate fiind deosebit de eficiente pentru persoanele cu pietre la vezica biliara si colecistite, probleme cu ficatul, probleme digestive, energie scazuta, boli autoimune si cancer. Ele sunt utilizate in aproape oricare centru de sanatate naturala din lume pentru abilitatea lor remarcabila de a curata si detoxifica intr-o perioada scurta de timp.

  1. Consumați suplimente de susținere a ficatului

Ciulinul de lapte

Ciulinul de lapte este considerat „regele” ierburilor detoxifiante, făcându-l ideal pentru curățarea ficatului. Ciulinul de lapte ajută la eliminarea acumulării de metale grele, medicamente eliberate pe bază de rețetă, poluanți din mediu și alcool în ficat.

Radacina de papadie

Majoritatea proprietarilor de case urăsc păpădia, deoarece populează curți în fiecare primăvară. Dar această floare și rădăcina ei sunt de fapt pline de vitamine și minerale.

Rădăcina de păpădie are un efect diuretic natural, permițând ficatului să elimine mai repede toxinele. De asemenea, ajută la întărirea sistemului imunitar, la echilibrarea nivelului de zahăr din sânge, la ameliorarea arsurilor la stomac și la calmarea tulburărilor digestive.

Curcumă

Curcuma reduce durerile articulare; este un antidepresiv eficient, ajută la digestie, ajută la restabilirea unui echilibru sănătos al zahărului din sânge și susține țesutul hepatic sănătos și metabolismul hepatic.

În prezent, cercetătorii studiază turmericul pentru o varietate de beneficii pentru sănătate pentru boli și afecțiuni, inclusiv: boala Alzheimer, cancerul, depresia, osteoartrita, sănătatea sânilor, sănătatea prostatei și durerea cronică.

  1. Include în dieta ta ficat sau ia tablete de ficat

Ficatul de la bovine tinere, sănătoase, hrănite cu iarbă sau ficatul de pui este bogat în vitaminele A și B, acid folic, colină, fier, cupru, zinc, crom și CoQ10. Ficatul este unul dintre cele mai dense alimente nutritive pe care le putem consuma.

Dacă nu puteți mânca ficat, puteți lua pastile de ficat de vită. Căutați un supliment care să garanteze că nu se folosesc hormoni, pesticide sau antibiotice în hrănirea și îngrijirea bovinelor.

 

Ultimele stiri

Parteneri