Dieta cu castraveti: Cum functioneaza si cat de sanatoasa este

Dieta cu castraveti: Cum functioneaza si cat de sanatoasa este
Dieta cu castraveti: Cum functioneaza si cat de sanatoasa este

Dieta cu castraveti. Odata cu temperaturile ridicate, au aparut si o multime de diete pentru slabit, care promit rezultate uimitoare in cel mai scurt timp posibil.

Vara este anotimpul distractiei, al relaxarii totale, dar si al dietelor tinute pe fast forward. Multe femei intra in panica si isi dau seama ca vor sa slabeasca urgent un anumit numar de kilograme inainte sa ajunga pe plaja.

Dorinta lor a fost ascultata, iar pe internet au aparut din ce in ce mai multe diete-fulger, pe baza de fructe si legume de sezon si combinatii diverse de alimente sarace in calorii. Printre aceste diete estivale se numara si cea despre care vorbim astazi.

Ce este dieta cu castraveti?

Asa cum intuiesti deja, dieta cu castraveti presupune… consumul de castraveti in cantitati uriase. De fapt, singura regula specifica acestei diete este urmatoarea: atunci cand iti este foame, mananca un castravete!

Acest regim se urmeaza pe termen scurt si promite pierderea a minimum 7 kilograme in doar 7 zile (sau 14, in functie de metabolismul fiecarei persoane).

De ce functioneaza dieta? Explicatia este mult mai simpla decat crezi. Castravetii contin foarte putine calorii, iar consumul lor, oricat de mare, tot iti va permite sa te afli in deficit caloric si, implicit, sa slabesti.

Pentru ca este o dieta minimalista, iar varietatea nu este chiar punctul ei forte, dieta cu castraveti nu poate fi urmata mai mult de doua saptamani.

Dieta cu castraveti: Ce ai voie sa mananci?

Partea buna, cand vine vorba despre castraveti, este ca sunt saraci in calorii. Partea mai putin pozitiva este ca si valoarea lor nutritionala este foarte mica.

De aceea, pentru a echilibra balanta, aceasta dieta permite si consumul de alte produse, bogate in proteine: oua, peste, carne de pui si nuci.

Daca simti nevoia, poti adauga chiar si o cantitate mica de carbohidrati, precum orez brun, paine integrala sau cartofi copti.

Iata cum poate arata meniul pentru o zi:

Mic dejun: doua oua fierte sau facute omleta, condimentate cu ierburi, sare si piper + castraveti.

Cititi continuarea pe andreearaicu.ro in acest LINK

33 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox