duminică, octombrie 25, 2020

Dieta uimitoare cu care poți slăbi rapid. Cu toții am avut măcar o dată nevoie de a slăbi rapid, pentru un eveniment sau o competiție sportivă.

Desigur, slăbirea bruscă este total nerecomandată și, mai mult, oarecum inutilă, fiindcă potrivit medicilor, kilogramele se pot pune imediat la loc.

Dieta uimitoare cu care poți slăbi rapid. De aceea, este foarte important să slăbim sănătos și în timp. Însă, ca dietă de urgență, când este neapărat nevoie să fim supli în câteva zile, putem apela la dieta de trei zile, hipocalorică. Aceasta ne poate oferi rezultate rapide, însă se poate ține doar o dată pe an și exclusiv de persoanele sănătoase, fără boli cronice.

Citește și:

Așadar, dieta de trei zile arată astfel:

Ziua 1 – 870 calorii

Micul dejun: o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit (250 ml – o calorii), jumătate de grepfruit proaspăt sau suc (41 de calorii), o felie de pâine + o linguriţă de unt de arahide (178 de calorii).

Total calorii = 219

Prânz: 125 grame ton în conservă (100 de calorii), o felie de pâine (83 de calorii), o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit (250 ml – o calorii).

Citește și:

Total calorii = 183

Cină: două felii subţiri de carne (85 grame) de orice tip la grătar sau fiartă (94 calorii), 250 grame fasole (34 calorii), 250 grame morcovi sau sfeclă (52 calorii), o ceaşcă de cafera simplă sau ceai (0 calorii), 250 grame de îngheţată de vanilie (288 calorii).

Total calorii = 468

Ziua 2 – 1149 calorii

Micul dejun: o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit (o calorii), un ou fiert tare (78 calorii), o felie de pâine (83 calorii), jumătate de banană (105 calorii).

Citește și:

Total calorii = 266

Prânz: 250 de grame de brânză cottage (206 calorii)sau 125 grame de ton în conservă, 5 crackerşi săraţi (70 calorii), o ceaşcă de cafea simplă sau ceai (0 calorii).

Total calorii = 273

Cină: un hot-dog sau 2 felii subţiri de carne de vită la grătar (300 calorii), 250 grame de broccoli sau varză (35 calorii), 125 grame de morcovi sau rapiţă (26 calorii), jumătate de banană (105 calorii), 125 grame de îngheţată de vanilie (144 calorii).

Total calorii = 610

Ziua 3 – 859 calorii

Micul dejun: o ceaşcă de cafea simplă sau ceai neîndulcit (0 calorii), 5 crackerşi (70 calorii), o felie de brânză cheddar (aproximativ 8 grame – 100 calorii)), un măr mic (52 calorii).

Total calorii = 222

Prânz: un ou fiert tare (78 calorii), o felie de pâine (83 calorii), o ceaşcă de cafea sau ceai (0 calorii).

Total calorii = 161

Cină: 250 grame ton în conservă (200 calorii), 250 grame morcovi sau sfeclă (52 calorii), 250 grame conopidă sau legume cu frunze verzi (23 calorii), 250 grame pepene galben (57 calorii), 125 grame îngheţată de vanilie (144 calorii), o ceaşcă de cafea simplă sau ceai (0 calorii).

Total calorii = 476

Reţine că meniul trebuie urmat întocmai, sunt permise sarea şi piperul, dar excluse categoric sosurile. Legumele se consumă în stare proaspătă sau la abur.

Nu sunt permise gustările între mese și nici sportul, pentru a evita stările de rău și de a-ți conserva energia.

Îţi este permisă fără restricții apa, apa cu lămâie, chiar îndulcită cu zaharină, cafea, ceai şi băuturi dietetice pe parcursul celor 3 zile, indiferent de oră.

Există şi cazuri unde alimentele se pot înlocui, fără repercusiuni asupra dietei, cum ar fi: grepfrut – portocală sau măr; banană – 2 caise, 2 kiwi, papaya; felie de pâine – jumătate de baton proteic, 125 grame cereale integrale; ton – brânză tofu, carne de pui, migdale; îngheţată – iaurt cu fructe normal sau congelat.

Nu vă va fi foame, fiindcă fibrele legumelor recomandate vor asigura sațietatea.

Însă să nu uităm că este doar o dietă de urgență, hipocalorică, la care se apelează rar. Dar care poate constitui un reset, o modalitate de a vă modifica stilul nesănătos de viață, dacă este cazul.

Parteneri--