sâmbătă, februarie 27, 2021

Dieta fulger cu roșii. Știm cu toții că roșiile sunt sănătoase. Dar știați că vă pot ajuta să pierdeți în greutate, să reduceți bolile de inimă, să preveniți și să inversați zeci de boli dacă sunt consumate zilnic. Acesta este un fruct pe care nu doriți să îl lăsați în afara dietei.

Dieta fulger cu roșii – După cum indică și numele, această dietă se bazează pe adăugarea de roșii, în diferite forme, la dieta zilnică. Roșiile au un conținut ridicat de apă și fibre, așa că vă vor oferi rapid senzația de sațietate. Deși nu au proprietăți magice de ardere a grăsimilor, ele conțin tone de nutrienți, inclusiv antioxidanți, vitamina C și potasiu. Dieta fulger cu roșii este ușor de urmat, sănătoasă și sățioasă.

Dieta fulger cu roşii. Mic dejun:

  1. Ceai verde fără cafea;
  2. Pâine integrală prăjită, două felii, cu roşii şi măsline;
  3. 120 de grame de iaurt degresat cu şuncă de pui şi o roşie;
  4. Două felii de pâine graham cu brânză slabă şi o roşie;
  5. 150 de grame de salată de roşii cu mozzarella, busuioc şi pâine graham,

Dieta fulger cu roșii. Prânzul, la alegere, sub 300 kcal:

  1. Supă de roşii, 300 de grame şi o felie de pepene roşu;
  2. Salată grecească, 250 de grame, şi două piersici;
  3. Pui cu sos de roşii şi usturoi, 200 de grame, şi 150 de grame de struguri;
  4. Dovlecei fierţi cu roşii, 250 de grame, şi un iaurt de fructe;
  5. Roşii umplute cu orez şi pui, 200 de grame, şi un baton de cereale.

Dieta fulger cu roșii. Cină:

  1. 150 g paşte cu sos de roşii;
  2. 300 g salată verde cu roşii şi ton;
  3. Supă crema de dovleci cu cartofi şi roşii;
  4. Păstrăv cu sos de roşii şi usturoi, 150 de grame;
  5. Salată de roşii cu pui la grătar, 250 de grame.

Motive pentru care roșiile sunt minunate în dietă:

  1. Calorii scăzute: Ați fi surprins să știți că 100 de grame de roșii conțin doar aproximativ 18 calorii, ceea ce le face un pariu perfect pentru cei care urmează o dietă de slăbire cu restricții calorice.
  2. Oferă un boost metabolismului: Roșiile sunt pline de antioxidanți, unul dintre cele mai semnificative fiind licopenul. Potrivit experților, licopenul poate crește metabolismul în mod natural.
  3. Roșiile dau senzația de sațietate pentru că sunt bogate în fibre. Fibrele iau cel mai mult timp pentru a se digera și induc senzația de plenitudine. Dacă ești sătul pentru mult timp, în mod natural ai pofte mai puțin și prin urmare te chinui mai puțin cu kilogramele.
  4. Bune pentru digestie: Fibrele sunt extrem de importante pentru o digestie bună. Se adaugă volum în scaun, ceea ce facilitează mișcarea intestinului, prevenind în continuare constipația și stimulând digestia. Digestia proastă este strâns legată de creșterea în greutate. Dacă nu aveți un sistem digestiv bun, capacitatea dvs. de a absorbi și asimila substanțe nutritive este împiedicată, în plus, veți întâmpina dificultăți în eliminarea deșeurilor și toxinelor din corpul dumneavoastră. Acest lucru vă poate afecta metabolismul și îl poate încetini.
  5. Proprietăți de ardere a grăsimilor: roșiile încurajează producerea aminoacidului numit carnitină, care este o moleculă organică ce joacă un rol important în reglarea acidului gras și a metabolismului energetic. Se raportează că acest aminoacid îmbunătățește capacitatea organismului de a arde grăsimile.

 

Ultimele stiri

Parteneri