Sari la conținut

Din pepenele cumpărat de la supermarket a început să iasă spumă. Caz uluitor la Piatra Neamț

Din cuprinsul articolului

Pepenele cumpărat de la un supermarket din Piatra Neamț a început să facă spumă. Cumpărătorul l-a returnat și a primit banii înapoi și a făcut plângere la Protecția Consumatorului. 

Un bărbat și-a cumpărat un pepene din care a ieșit spumă. Bărbatul a rămas fără cuvinte atunci când a văzut că din pepenele pe care l-a cumpărat de la supermarket iese spumă. Supărat pe situație, s-a întors cu el la fața locului, i l-a arătat unei vânzătoare, care s-a uimit și ea de ceea ce a văzut.

Cumpărătorul a luat legătura și cu managerul supermarket-ului, care nu a fos atât de impresionat de situație. La un moment dat, bărbatul l-a întrebat dacă și-ar hrăni copiii cu așa ceva, moment în care s-a oferit să-i dea omului banii înapoi pe pepenele cu spume.

De altfel, cumpărătorul nu s-a oprit aici. Nemulțumit că nu a primit o explicație, a mers și la Protecția Consumatorului, iar cei de aici i-au spus că vor demara o anchetă. Ce spun, însă, specialiștii despre pepenii din care iese spumă, scrie b1tv.ro

De ce iese spumă dintr-un pepene

Cazul prezentat nu este unul singular. Se poate întâmpla și la pepenii cumpărați din piață și care pot fi gustați înainte de cumpărare. Concret, dacă au fost înțepați înainte, în interior pătrunde un aer care face ca zahărul să fermenteze. Astfel că se formează spuma.

Reprezentanții supermarketului au comunicat, ulterior, aflării despre cazul pepenelui cu spumă că produsele lor sunt ținute în condiții de siguranță și că bărbatul ar fi păstrat alimentul în condiții nepotrivite, prezetându-se la supermarket la două zile după cumpărare.

”Pornind de la situația semnalată, am demarat verificări la raionul de pepeni din magazinul din Piatra Neamț, dar și în depozit, în urma cărora confirmăm că toate produsele sunt conforme și respectă toate standardele de calitate și siguranță.Conform procedurii în vigoare, la livrarea în magazin, pepenii au venit însoțiți de declarație de conformitate din partea furnizorului local, ce atesta că erau buni de consum. Produsele au fost păstrate în condiții optime de depozitare, cu temperaturi controlate de 10-12 grade Celsius, care asigură prospețimea, calitatea și siguranța tuturor fructelor și legume. De asemenea, de-a lungul zilei, au avut loc mai multe controale de prospețime la raft.

Menționăm că produsul a fost achiziționat de client acum două zile, drept pentru care este necesară verificarea condițiilor în care produsul a fost păstrat. Pentru că satisfacția clienților e foarte importantă pentru noi, ne angajăm să returnăm banii pe loc în cazul în care un client este nemulțumit, indiferent de motiv. Rămânem la dispoziția clienților pentru a remedia prompt orice neplăcere la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00 și sâmbătă de la 8.00 – 17.00”, au transmis atunci când s-a aflat de caz cei de la supermarketul respectiv.

Elena Oceanu

Elena Oceanu este absolventa a sectiei ”Jurnalism și Științele Comunicării” la ”Universitatea din București”, a început activitate a de jurnalist la ”Evenimentul Zilei”, în prezent fiind editor la publicația ”Doctorul Zilei”.

Etichete:

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel