duminică, aprilie 11, 2021

Fructele se află pe lista celor mai sănătoase alimente. Acestea conțin o multitudine de substanțe nutritive, minerale și vitamine esențiale pentru buna funcționare a organismului nostru. Cu toate acestea, beneficiile

fructelor pot fi puternic influențate de perioada în care le consumăm, precum și alimentele pe care le ingerăm în același timp. Cât de sănătos este să mănânci fructe imediat după masă?

Deși fructele sunt extrem de sănătoase pentru organismul nostru, specialiștii recomandă ca acestea să fie consumate la un anumit timp după mese.

De ce nu este sănătos să consumi fructe imediat după masă?

Fructele nu se combină cu lipide, cu proteine sau cu legume. Când sunt consumate în același timp cu alte alimente, vor rămâne blocate in stomac, producând chiar și alcool, toată digestia fiind

perturbată. Imediat cum vin in contact cu mâncarea din stomac și cu sucurile digestive, întreaga masă de alimente incepe să fermenteze, iar conținutul stomacului devine acid.

După ce am consumat orice altceva în afara de fructe, trebuie să avem în vedere timpul de digestie al fiecărui aliment până când le vom putea consuma și pe acestea. În general, trebuie să așteptăm cel puțin o oră.

De asemenea, separarea fructelor de restul alimentelor și meselor poate avea beneficii asupra organismului. Mâncatul fructelor pe stomacul gol accelerează pierderea greutății inutile. Caloriile de înaltă calitate

care se găsesc în fructe nu vor afecta greutatea corpului.

Se recomandă consumarea fructului împreuna cu coaja lui, în care se află cea mai mare cantitate de celuloză, care ajută tranzitul intestinal, coaja fructelor limitează puterea lor glicemică.

Tot ceea ce intră in stomac trebuie sa fie descompus, transformat in glucoză, fructoză, glicerină, aminoacizi și acizi grași. Aceștia sunt nutrienții din alimente folosiți de organism.

Fructele reprezintă singurul aliment cu această compoziție perfectă de nutrienți și înseamnă mai ales glucoză în organism, iar creierul functionează cu

glucoză, au cel mai mare continut de apă : 80-90%. În plus, ele sunt pline de vitamine, minerale, carbohidrați, aminoacizi, acizi grași, nicio energie nu este cheltuită la digestia lor, ba chiar furnizează energie corpului.

 

Ultimele stiri

Parteneri