Sari la conținut

Exercițiu pentru reglarea tensiunii arteriale și sănătatea inimii. Lidia Fecioru: „Dimineața și seara, 5 minute”

exercitiu
Sursa foto: arhiva Doctorul Zilei
Testul pumnului pentru demență

Exercițiu pentru reglarea tensiunii arteriale. Milioane de oameni din întreaga lume se confruntă cu hipertensiunea arterială. Dar, din fericire, această afecțiune poate fi prevenită cu mici trucuri fără a se ajunge imediat la tratament medicamentos.

Prin adoptarea unui stil de viață mai sănătos, care include activitate fizică regulată, o alimentație echilibrată și reducerea consumului de sodiu și alcool, poți controla semnificativ nivelurile ridicate de tensiune arterială.

Teniune arteriala
sursă foto: arhiva doctorulzilei

Lidia Fecioru: Exercițiu simplu de reglare a tensiunii arteriale

Activitatea fizică regulată este o modalitate excelenta de a reduce tensiunea arterială. Exercițiile simple, cum ar fi mersul pe jos în pas vioi, înotul sau mersul cu bicicleta, pot ajuta la întărirea inimii și la imbunatățirea circulației sângelui.

Există, însă, exerciții și mai simple, pe care poți să le faci rapid și ușor și care pot deveni parte din rutina zilnică. Lidia Fecioru a prezentat în cadrul emisiunii „Adevăruri Ascunse”, la antena3.ro, un astfel de exercițiu pentru reglarea tensiunii arteriale.

Celebrul bioenergoterapeut a explicat ce putem face în fiecare zi, de dimineață, ca să ne reglăm tensiunea arterială și să scăpăm și de atacurile de panică sau de anxietate.

„Exerciții pentru reglarea tensiunii arteriale și funcționarea bună cardiacă. Strângem din pumni, dimineața și seara, 35-40 de secunde. Nu facem cu amândoi pumnii o dată. Bărbații trebuie să înceapă exercițiul cu mâna stângă, femeile cu mâna dreaptă.

Fac 20 de strângeri de pumn și apoi cu cealaltă mână. Și tot așa vreo 4-5 minute. Dimineața înainte de a ne porni la treburi. Mai ales pentru cei cu o tensiune oscilantă și care au palpitații pe fond emoțional, nervos.

Sunt oameni care au emoții numai pentru că începe ziua și au aceste disfuncții. De obicei când avem emoții ne strângem pumnii, la fel și când donăm sânge. Așa își revine funcționalitatea cordului.

În timpul acesta încercăm și să respiram lent. Ne putem regla pulsul din respirație. Și pentru cei care fac atac de panică la fel: respirație ușoară și adâncă. Acesta este un sfat al medicului” a spus Lidia Fecioru.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Mai citeste si:

Doctorul zilei whatsapp channel