vineri, octombrie 22, 2021

Alimentația este un element important al stilului de viață. Aceasta trebuie să asigure un aport echilibrat de nutrienți esențiali pentru organism și, de asemenea, să ne bucure simțurile. Gustările sunt

de nelipsit, însă este indicat să facem cele mai sănătoase alegeri. Iată de ce popcorn-ul este o gustare perfectă!

Adesea, gustările noastre sunt alese în grabă, iar în majoritatea cazurilor nu sunt foarte sănătoase. Este adevărat că acestea sunt un fel de răsfăț și le alegem în funcție de propriul gust, însă putem face și alegeri mult mai sănătoase.

Popcorn-ul este, în esență, un bob integral. De aceea, este o gustare foarte sănătoasă, care îi asigură organsmului un aport important de fibre și are grijă de sănătatea intestinului nostru. De fapt, contribuie la creșterea nivelului de bifidobacterium

și lactobacili, bacterii „bune” pentru intestin.

Datorită conținutului ridicat de fibre, popcorn-ul ne va oferi o senzație de sațietate, deși pare o gustare ușoară.

Iată de ce este recomandat să consumi popcorn mai des!

Patricia Rusu, nutriționist, dezvăluie pe o rețea de socializare de ce este bine să consumi popcorn mai des, pe lângă faptul că este o gustare absolut delicioasă!

„Ziua este lungă. Și sunt sigură că mai spre seară vrei să mai ciugulești ceva, ai mai vrea să ronțăi ceva. Cel mai probabil, iei o ciocolată, chipsuri, biscuiți, batoane…toate astea nu vor face nimic bun pentru organismul

tău. Doar îl vor îngreuna. Plus, s-ar putea să te simți vinovată după ce termini pachetul de chipsuri.

Însă, există o variantă care este delicioasă ca și gustare și este și un mic ajutor pentru intestinul tău – POPCORN.

Iată câteva motive de ce să mănânci floricele în loc de alte gustări „nesănătoase”:

  • Popcornul este un bob integral – cu o multitudine de beneficii pentru sănătate care se extind dincolo de intestin.
  • Este un prebiotic – ceea ce înseamnă că hrănește bacteriile din intestin.
  • S-a demonstrat că ajută la creșterea bifidobacterium și lactobacili

    (bacterii bune) în intestinul nostru.

  • O sursă excelentă de fibre – vă va menține sățioși.
  • Este ieftin și delicios!

P.S. 1. Însă, alegeți un popcorn fără unt, fără alte arome (cașcaval, paprika, caramel) și ușor sărat sau chiar nesărat. ❗️

P.S. 2. Ma refer la cel pe care il cumperi bob integral si il “coci” tu acasa in clasica oala cu capac sau in mai nou aparutele pe piata aparate de popcorn ce nu necesita pic de ulei. Daca inca nu ai vazut vreunul, e plin internetul, sunt chiar un cadou inedit pentru cei dragi iubitori de cinema”, scrie Patricia

Rusu, nutriționist.

Ultimele stiri