marți, august 3, 2021

Vara, iubim cu toții să savurăm cireșe roșii suculente. Acest fruct mic este plin de substanțe nutritive și poate fi consumat toată vara. În afară de a le consuma crude, le puteți folosi pentru a face prăjituri,

tarte, plăcinte și alte duciuri. Pot fi folosite și ca garnitură pentru castronul cu iaurt sau cereale pentru micul dejun.

Desemnat drept unul dintre cele mai sănătoase superalimente, cireșele sunt câștigătoare și atunci când vine vorba de sănătatea ta. Antocianinele, unul dintre compușii din cireșe, au proprietăți antiinflamatorii remarcabile. În comparație cu multe alte fructe, cireșele au un conținut scăzut de zahăr, ceea ce le face o alegere ideală pentru cei care sunt în regim de slăbire.

Beneficiile pentru sănătate ale cireșelor:

1. Bogate în antioxidanți: Cireșele sunt pline de antioxidanți,

care reduc riscul multor afecțiuni cronice și, de asemenea, promovează sănătatea generală.

2. Crește capacitatea de recuperare în urma exercițiilor fizice: consumul de cireșe poate accelera recuperarea musculară, îmbunătăți performanța atletică și reduce durerea și durerea musculară indusă de efort. Se crede, de asemenea, că îmbunătățește performanța exercițiilor fizice.

3. Îmbunătățește simptomele artritei: încorporarea regulată a cireșelor în dieta dvs. poate ajuta la diminuarea durerilor articulare legate de artrită. Fructul scade, de asemenea, riscul de atacuri de gută.

4. Excelente

pentru pacienții cu diabet zaharat: Deoarece cireșele au un nivel scăzut la indicele glicemic, fructul nu declanșează vârfuri sau accidente la nivelul glicemiei și al insulinei. Ca urmare, poate fi de ajutor celor care suferă de diabet.

5. Îmbunătățesc starea de spirit: Cunoscute pentru a reduce anxietatea, cireșele oferă și capacități de stimulare a creierului. Ele pot spori funcția cognitivă și pot evita pierderea memoriei. Fructul este o sursă rară de hrană a unui hormon cunoscut sub numele de serotonină, care reglează starea de spirit și anxietatea.

Dacă doriți acum cireșe și aveți

chef de desert, optați pentru o prăjitură de brânză delicioasă, netedă și cremoasă, cu dulceața de cireșe. Cu siguranță vă va încânta papilele gustative.

Dacă aveți chef de un ceai cu gheață, încercați această combinație neobișnuită – ceai cu gheață și cireșe. Deși poate suna ciudat, are un gust nemaipomenit.

Ultimele stiri

Parteneri