Laptele de capră, varianta cea mai sănătoasă pentru multe persoane. De ce să îl alegi și să îl consumi zilnic?

Laptele de capră, varianta cea mai sănătoasă pentru multe persoane. De ce să îl alegi și să îl consumi zilnic?
Laptele de capră, varianta cea mai sănătoasă pentru multe persoane. De ce să îl alegi și să îl consumi zilnic?

Laptele de capră, iaurtul și brânza făcute din lapte de capră încep să câștige din ce în ce mai mult teren în preferințele alimentare ale românilor.

De ce se întâmplă asta? Fiindcă laptele de capră este mult mai ușor de tolerat. Foarte rar dă efectele secundare ale popularului lapte de vacă.

Cel de vacă este intens consumat, dar cel de  de capră este o alternativă mult mai sănătoasă, mai ales atunci când este proaspăt şi organic.

Este un elixir pentru sănătatea copiilor şi adulţilor, deopotrivă. Laptele de capră are gustul şi compoziţia cea mai apropiată de laptele matern, de aceea este preferat de copii, în defavoarea laptelui praf şi a laptelui de vacă.

Este dulce, gras şi hrănitor şi are proprietăţi miraculoase pentru sănătatea noastră, poate şi din cauză că aceste animale consumă foarte multă scoarţă de copaci, sare, cătină, măceşe, în principiu, nu refuză nimic. Este mult mai sănătos şi hrănitor faţă de laptele de vacă, având efecte din cele mai diverse. În primul rând, consumul acestui tip de lapte vă face mai optimişti, vă scapă de depresie, vă protejează organismul de boli, întăreşte sistemul imunitar, şi este un aliat redutabil împotriva cancerului.

Laptele de capră oferă o mare varietate de beneficii pentru sănătate, cu foarte puţine efecte secundare negative, spre deosebire de cele întâlnite în cazul consumului de lapte de vacă, potrivit epochtimes.ro.

Studiile recente au asociat consumul laptelui de capră cu o capacitate crescută de metabolizare a fierului şi cuprului, în special în rândul persoanelor care suferă de malabsorbţie. Pe lângă consumul de lapte de capră puteţi lua, de asemenea, un supliment enzimatic digestiv pentru a facilita absorbţia elementelor nutritive în organism.

În timp ce laptele de vacă are în jur de 17% acizi graşi, laptele de capră conţine chiar şi până la 35% acizi graşi, făcându-l mult mai nutritiv şi mai sănătos. De fapt, până la 50% din persoanele cu intoleranţă la lactoză pot include în dieta lor zilnică lapte sau produse din lapte de capră.

Majoritatea oamenilor îşi fac griji cu privire la aportul zilnic de calciu. Trebuie să ştiţi că laptele de capră oferă organismului calciu într-o proporţie la fel de mare, ca şi laptele de vacă dar şi triptofan. Iar reacţiile adverse sunt mult mai puţine.

Laptele de capră conţine seleniu, un mineral esenţial în menţinerea unui sistem imunitar puternic, care să funcţioneze corect.

Laptele de capră este o sursă bună de potasiu, un mineral esenţial pentru echilibrarea tensiunii arteriale şi pentru sănătatea inimii. O cană de lapte de capră conţine până la 500 mg de potasiu şi doar 121, 5 mg de sodiu. De aceea, laptele de capră poate ajuta la prevenirea hipertensiunii arteriale şi protejează împotriva ateroscleorzei.

Citiți despre toate beneficiile laptelui de capră AICI.

Toate studiile făcute până în prezent arată că efectele adverse la administrarea laptelui de capră sunt foarte reduse. Totuşi, produsele lactate de capră vor fi administrate cu prudenţă, la început în doze mici, celor care suferă de intoleranţă la lactoză, celor cu colită de fermentaţie sau cu diverse alte tulburări de tranzit intestinal. Dacă apar fenomene neplăcute, atunci administrarea laptelui de capră se întrerupe imediat.

365 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox