luni, octombrie 25, 2021
Medicul Monica Pop face un apel către întreaga populație și anume să se meargă la spital la timp în cazul în care resimt orice simptom. Doar printr-un control medical la timp și amănunțit se pot evita

drame.

„CEI CU SIMPTOME MERGETI LA SPITAL LA TIMP!!! PENTRU EVALUARE SI SFATURI DE TRATAMENT!
PENTRU A EVITA O DRAMĂ!
NU CRED CA EXISTA MEDICI CARE SFATUIESC PE CEI CU SIMPTOME SA NU MEARGA LA SPITAL, AR FI UN PACAT GRAV CARE POATE DUCE LA O TRAGEDIE!
TOATA LUMEA ” ȘTIE” MEDICINĂ !!!
E UN PERICOL IMENS!
Aveti grijă cu atotstiutorii ăstia infatuati care dau tot felul de sfaturi neavenite!
Filtrati ce cititi, documentati-vă serios si faceti ceea ce va poate îmbunătăti starea de sanatate si nu invers!
Nu uitati de profilaxie ( mască, Vitamina D3, evitarea aglomeratiilor,

etc, ) si nici de achizitia un pulsoximetru pt saturatia cu O2! Neaparat!

Nu exagerați dar nici nu le ignorati!!!” a declarat Monica Pop într-o postare pe rețelele sociale.

Cum comentează Monica Pop cazul pneumologului Flavia Groșan?

„Mi se pare o schemă de tratament foarte bine adaptată şi este foarte asemănătoare cu ceea ce folosește domnul doctor Alexie în Statele Unite. Sunt convinsă că bolnavii dacă era o asimptomatici nu ar fi ajuns la cabinetul medicului pentru că nu aveau de ce, iar ceilalți probabil că nu au ajuns la ATI pentru că există doamna doctor.”

“Mie mi se pare

absolut extraordinar ceea ce face”

“Mie mi se pare absolut extraordinar ceea ce face. Schema de tratament nu este atipică, este o schemă de tratament foarte asemănătoare cu ceea ce fac ceilalţi colegi.

Numai că există niște atitudini pe care eu nu le înțeleg, care vin fie de la ziarişti, sau de la colegi medici. Eu nu am auzit până acum să facă o reclamație un medic împotriva altui medic, doar dacă s-au bătut sau dacă au avut atitudine unul față de altul. Eu nu am mai auzit așa ceva Eu știu că reclamațiile la Colegiul Medicilor se fac de către pacienții nemulțumiți, și nici întru

în caz de către un mediu.”

“Reclamaţiile la colegiul medicilor ajung după un an după anchete. Aceasta reclamaţie a ajuns imediat”

„Al doilea lucru care ne dă de gândit. Eu știu despre doamna doctor Carmen Pantiș președinta Colegiului de acolo, că este un om foarte serios. Cum este posibil ca o reclamație, care de obicei ajunge după un an, pentru că sunt multe reclamații, aici nu s-a întâmplat nimic rău din câte știu eu. Sunt reclamații unde s-au întâmplat lucruri grele și cu toate astea ajung târziu, pentru că se face o anchetă se vorbește cu pacienții.”

“Orice

fel de tratament de avangardă care dă rezultate trebuie multiplicat”

”Aici au pus pe masă Colegiului tema aceasta imediat. Mi se pare absolut inadmisibil și e de neînţeles. Ceea ce face doamna doctor este un lucru absolut extraordinar și o cred că într-o pandemie în care există o boală despre care nu știm mai nimic, pentru că asta este realitatea, nu se știe mare lucru despre ea, orice fel de tratament de avangardă care dă rezultate trebuie multiplicat și în nici un caz nu trebuie criticat.”

Ultimele stiri