marți, octombrie 26, 2021

Migdalele sunt fabuloase pentru sănătate! Bogate în grăsimi bune, proteine, flavonoide, antioxidanți și fenoli buni.

Și migdalele sunt deosebit de gustoase, putând fi mâncate ca atare sau sub formă de

lapte, varianta vegană a acestui aliment. Mulți oameni au optat pentru laptele de migdale, considerându-l alternativa ideală.

Din păcate, există o problemă cu laptele de migdale cumpărat din comerț. Dacă doriți să vă bucurați de beneficiile reale ale laptelui de migdale, este esențial să îl preparați în casă.

Nu este greu deloc! Asta fiindcă laptele de migdale din comerț conține mai multă apă, îndulcitori și aditivi decât migdale!

O cutie de lapte cumpărată conține doar un pumn de migdale, în cel mai fericit caz.

În Marea Britanie, cercetătorii au identificat un procent de 2% de migdale

în cutiile de lapte ale unui brand de top.

Restul conținea un amestec de îndulcitori, apă, vitaminele A, E și D adăugate și caragenan, un agent de îngroșare, care provoacă inflamații și probleme ale tractului digestiv.

Pentru a vă lua nutrienții necesari, ar fi nevoie să beți o cutie întreagă. Astfel se explică conținutul caloric destul de mic într-o cană cu lapte, și anume 30 de calorii, în timp ce un pumn de migdale este estimat a conține 160 de calorii.

Cea mai indicată variantă de procurare a laptelui vegetal este să vi-l preparați singuri. În felul acesta, veți fi siguri că beți

ceva calitativ, sigur asta vă și doriți, dacă v-ați îndreptat spre variantele vegetale.

Este simplu de preparat! Lăsați migdalele în apă peste noapte, la hidratat. Apoi mixați-le la blender cu 3 căni de apă plată, iar apoi strecurați laptele printr-un tifon curat.

Îl puteți aromatiza după preferințe, cu batoane de vanilie sau scorțișoară.

Ultimele stiri