duminică, septembrie 26, 2021

Ca orice mașinărie, în timp, corpurile noastre se uzează. Articulațiile sunt deosebit de susceptibile la uzură din cauza mișcării și presiunii care se aplică în mod necesar asupra acestora. Îmbinările sunt locul în care se întâlnesc două oase. Acestea sunt legate între ele de ligamente, tendoane și cartilaje și de mușchii din jur.

Articulația genunchiului este cea mai mare din corpul uman. Se descurcă cu o cantitate extraordinară de stres, deoarece permite o mobilitate mai mică a corpului în timp ce susține partea superioară a corpului. În timp, cartilajul de la capătul oaselor care formează articulația se poate deteriora. În plus, există saci fluizi în capsula genunchiului pentru a menține articulația lubrifiată. Aceste burse pot deveni iritate sau inflamate dacă sunt rănite, ducând la bursită.

Există multe cauze potențiale ale durerii articulațiilor genunchiului:

  • Osteoartrita – o afecțiune cronică care apare atunci când cartilajul dintre oase se rupe
  • Artrita reumatoidă – o boală autoimună care afectează articulațiile, provocând umflături
  • Bursita – inflamația sacilor lichizi, fie în față, fie direct în spatele rotulei
  • Afecțiuni imuno-inflamatorii
  • Leziuni / suprautilizare
  • Infecţie
  • Tendinite – inflamația tendoanelor
  • Guta – o formă de artrită în care se acumulează acid uric și cristalele acestuia se așează într-o articulație

Din fericire pentru genunchii noștri, există remedii naturale pentru a reduce inflamația și a ușura durerea.

Remediere pentru durerea articulației genunchiului

Următoarea rețetă calmează durerile articulațiilor genunchiului. Conține antiinflamatoare și analgezice eficiente.

1. Ardeiul Cayenne

Ardeiul Cayenne a fost folosit de nativi americani de milenii pentru ameliorarea durerii. Capsaicina este un fitochimic în acest ardei picant care ameliorează durerea printr-o varietate de mecanisme. În primul rând, capsaicina blochează „substanța P” a emițătorului durerii chimice să ajungă la creier.

Prin piele, capsaicina oprește fibrele nervoase să simtă durere și să le transmită.

În cele din urmă, capsaicina previne răspândirea durerii în alte zone. Un studiu al unei concentrații de 8% a plasturelui de capsaicină aplicat pentru gestionarea durerii a constatat că o singură aplicare de 1 oră a fost eficientă în reducerea durerii până la 12 săptămâni.

2. Oțet de mere

Extrem de benefic pentru sănătatea umană într-o gamă largă de aplicații, Oțetul de mere este un puternic antiinflamator care poate ameliora rigiditatea articulațiilor. Acidul acetic din oțetul de mere pătrunde în piele și poate ajuta la ruperea cristalelor de acid care se pot forma în articulație. De asemenea, s-a descoperit că acidul acetic oferă o ameliorare eficientă a tendinitei și a altor inflamații articulare.  În plus, oțetul de mere nefiltrat conține minerale care susțin oasele calciu, magneziu, potasiu și fosfor.

3. Ulei de măsline

Antiinflamator și emolient, uleiul de măsline este un ulei purtător minunat.

4. Ghimbir

Un puternic antiinflamator, gingerolul fitochimic inhibă răspunsul imun excesiv care duce la inflamație. Un studiu din 2014 privind aplicarea topică zilnică a ghimbirului pe articulațiile persoanelor cu osteoartrita (OA) a dus la ameliorarea durerii în decurs de o săptămână și a continuat pe durata a 24 de săptămâni a studiului.

„S-a constatat că tratamentele topice cu ghimbir îmbunătățesc subdimensiunile scorurilor calității vieții funcției fizice, durerii și satisfacției asupra sănătății, precum și efectul global al OA. Natura neinvazivă a ghimbirului local evită riscurile medicamentelor și intervențiilor chirurgicale convenționale și are potențialul de a întârzia și, eventual, de a anula utilizarea acestor tratamente mai invazive. ”

Rețetă naturală pentru dureri osoase, genunchi și articulare

Puteți aplica această pastă pe orice articulație pentru a reduce inflamația și a ameliora durerea. Poate doriți să experimentați rețeta și să amestecați jumătate din cantitatea de oțet de mere cu uleiul de măsline; uneori frecarea poate fi destul de puternică și uleiul de măsline va reduce căldura și va face pasta să fie mai ușor de aplicat.

Toate aceste ingrediente vor reduce, de asemenea, inflamația. Vă rugăm să rețineți că ardeiul de cayenne poate păta țesături, așa că aveți grijă cu îmbrăcămintea.

Ingrediente:

  • 2 linguri de praf de ardei iute Cayenne
  • 1 cană oțet de mere crud, nefiltrat sau ½ cană ulei de măsline extra virgin presat la rece, încălzit
  • ½ inch ghimbir, ras

Instrucțiuni:

  • Adăugați ghimbir ras și piper cayenne la oțetul de mere sau ulei de măsline cald. Se amestecă bine până se formează o pastă.
  • Aplicați pasta pe zona afectată de două ori pe zi și lăsați-o timp de 20 de minute să acționeze
  • Clătiți cu apă caldă
  • Păstrați resturile în frigider. Se amestecă înainte de aplicare.

Îmbinările dureroase nu sunt o glumă. Remediile naturale vechi, dar moderne, testate clinic, pot ajuta la gestionarea și inversarea efectelor timpului. Utilizați rețeta de mai sus pentru durerile articulațiilor genunchiului și alte afecțiuni dureroase.

 

Ultimele stiri