sâmbătă, iunie 25, 2022

CNCAV. Primul şoc anafilactic după administrarea vaccinului anti-covid. Cum se simte pacienta

Potrivit unui comunicat al Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV), la data de 21 februarie, într-un centru de vaccinare din județul Olt, o persoană în vârsta de 46 de ani, de sex feminin, a dezvoltat o reacție severă post vaccinare, de tip anafilactic.

Te-ar mai interesa: Carmen Brumă: Foarte important! Carnea e prietena ...

Primul şoc anafilactic după administrarea vaccinului anti-covid

Aceasta s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca. În aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului femeia a dezvoltat o reacție alergică cu criterii de șoc anafilactic.

„Menționăm că pacienta nu era cunoscută cu istoric de reacții alergice. Personalul medical aflat în centrul de vaccinare i-a acordat de urgență îngrijirile medicale de specialitate, conform procedurilor existente, cu ameliorarea rapidă a stării clinice.

Ulterior, a fost solicitat serviciul de urgență în vederea transportării acesteia la unitatea spitalicească din muncipiul Slatina pentru primirea îngrijirilor medicale suplimentare. La acest moment, starea persoanei este bună, însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate”, se arată în comunicatul CNCAV.

Te-ar mai interesa: Previziuni RUNE 27-3 Iunie. Voropchievici: Totul e...

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private