Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a decis să impună noi reguli pentru magazine, inclusiv pentru comerţul online din România pentru o mai bună informare a clienţilor.
Conform ANPC, fiecare magazin, punct de desfacere, punct de prezentare, etc. trebuie să afişeze următoarele informaţii:
Scopul amplasării acestor înscrisuri, la loc vizibil, în spaţiul de comercializare sau de prestare a serviciului, inclusiv a serviciilor turistice, de comercializare de pachete de servicii turistice sau bilete de avion, este acela de a înlesni accesul consumatorilor la inforrmaţii.
Regulile sunt valabile şi în cazul comercianţilor care administreaza site-uri de vânzari, preluare comenzi on-line şi / sau publicitate la produse şi / sau servicii, la servicii turistice, de comercializare de pachete de servicii turistice sau bilete de avion, inclusiv e-commerce.
Ce trebuie să ai în portofel în noaptea de Înviere. Bioenergoterapeutul Lidia Fecioru a dezvăluit…
Mărturisirea unui tânăr de 30 de ani despre rezultatele șocante ale unui test ADN a…
Cristina Demetrescu spune că un semn beneficiază de un ajutor neașteptat la scurt timp după…
Cercetătorii estimează că aproximativ jumătate din populația planetei va avea nevoie de lentile de corecție…
O ţară europeană a luat decizia radicală de a începe să le ofere pacienţilor care…
Meteorologii atrag atenţia că vremea va continua să fie capricioasă, iar temperaturile vor scădea la…