Renunță la medicamente și alege remedii naturale pentru un somn liniștit!

Renunță la medicamente și alege remedii naturale pentru un somn liniștit!
Renunță la medicamente și alege remedii naturale pentru un somn liniștit!

Renunță la medicamente, poți scăpa de insomnie  cu ajutorul remediilor natuarale.  

Păducelul este un bun sedativ al sistemului nervos central, având totodată o acțiune benefică și asupra aparatului cardiovascular, scăderii tensiunii arteriale, dar și în caz de cardiopatie ischemică și nevroză cardiacă.

Această plantă are un efect special asupra creșterii fluxului de sânge cu oxigen spre inimă și creier, este bună în cazul afecțiunilor precum  ateroscleroza, dar și stărilor de labilitate psihică și emotivitate.

Cultivată în întreaga lume pentru consum, ceapa este și ea un remediu excelent pentru insomnie.

Se recomandă inhalarea, înainte de culcare, de ceapă tocată, pe care am așezat-o în prealabil într-un recipient acoperit cu o bucată de material.

Și teiul are o acțiune neurosedativă și antispastică. Această plantă conține ulei esențial, bogat în flavonoide, taninuri și polizaharide, dar și acizi (cafeic și cumaric).  Teiul este, de asemenea un remediu pentru răceală și gripă, având totodată acțiune antiseptică, antiinflamatoare și un efect calmant, de hidratare, dar și cicatrizant.

Fructele de măceș au și ele un rol sedativ, favorizând ameliorarea insomniilor.

În Egiptul angic, mușețelul era considerat o plantă sacră. Este foarte utilizat în medicină populară datorită uleiurilor sale esențiale, polizaharide, aminoacizi, flavonoide, vitaminele B1 și C, acid salicilic.

Pe lângă beneficiile pe care le are în tratamentele cosmetice datorită acțunii sale cicatrizante, anestezice, antiseptice și tonice, mușețelul induce o stare de liniște a organismului, favorizând somnul.

Planta mai are, de asemenea, calități dezinfectante, de purificare a pielii, prevenind îmbătrânirea prematură a acesteia.

Zmeura este cunoscută pentru proprietățile sale astringențe, dar și ca remediu în  hipertensiunea arterială, extractul de zmeură este recomandat datorită  mineralelor pe care le conține, vitaminei C,  flavonoidelor, având un rol important în combaterea insomniilor.

Și sunătoarea are efecte de relaxare și calmare, fiind utilizată cu succes în cazul tulburărilor nervoase. Tinctura de sunătoare este foarte eficientă în cazul bolilor nervoase, nevrozei și asteniei însoțite de insomnii.

Ceaiul de salvie este utilizat împtriva insomniei, iar efectul său este mai benefic mai ales în combinație cu alte ceaiuri de plante cu același rol.

Lavanda este recomandată datorită uleiurilor volatile din componentă să. Este un aromatizator puternic, cu acțiune antiseptică locală și antispastică, iar mirosul său induce o stare de liniște și calm, garantând un  somn odihnitor.

Valeriana este un tranchilizant ușor, această plată fiind folosită de mai bine de 1.000 de ani ca somnifer. fiind comparată cu diazepamul. Ea calmează sistemul nervos și tratează insomnia.

Floarea pasiunii te ajută să obții un somn sănătos și relaxant și te scapă de stările de anxietate, fiind un adjuvant excepțional în tratamentele care au ca scop obținerea calmului și echilibrului.

Floarea pasiunii a fost introdusă în 1867 în industria medicamentelor cu rol sedativ.  Alcaloizii sunt componente ale căror principii active luptă împotriva depresiei și a obținerii unei stări generale de bunăstare, fiind  folosită și în tratamentele împotriva anxietății.

9 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox