Rețeta unei vieți lungi și sănătoase de la una dintre cele mai în formă femei din lume

Rețeta unei vieți lungi și sănătoase de la una dintre cele mai în formă femei din lume
Rețeta unei vieți lungi și sănătoase de la una dintre cele mai în formă femei din lume

Phyllis Sues are 95 de ani și sportul este la ordinea zilei în viața sa. Mama sa a murit la 94 de ani, iar sora sa a ajuns la venerabila vârstă de 100 de ani!

A acceptat să vorbească despre secretele longevității într-un interviu pentru cotidianul L.A. Times.

Pentru Phyllis, sportul nu este doar un hobby, ci un mod de viață. A mărturisit că dansează de la vârsta de 14 ani și după primele lecții, a simțit că asta va face toată viața.

Acum abordează toate stilurile de dans, dar face chiar și exerciții la trapez! Își încununează cariera la 95 de ani cu cartea sa despre viață sănătoasă. De asemenea, yoga nu lipsește din rutina zilnică, deși i-a pus probleme la început, la 85 de ani, când s-a apucat de yoga.

Phyllis spune că yoga i-a netezit drumul spre tango, și iubește tango-ul mai mult decât orice. A mărturisit că în ciuda orelor de sport zilnice, 95 de ani nu sunt ușor de dus.

Dar dacă e să vorbească despre dietă, pentru ea este clar: una singură este cea mai eficientă. Dieta low carb, adică dieta săracă în carbohidrați.

Mănâncă tot ce vrea, dar moderat, străduindu-se mereu să se axeze pe proteine și să aibă cât mai puțini carbohidrați.

Care este meniul lui Phyllis

Dimineața, o felie de pâine integrală cu unt, unt de arahide și o banană, cu un espresso. Apoi, pentru celelalte mese, piept de pui la grătar cu salată, piure de cartofi cu unt și smântână, iar uneori se mai răsfață și cu câte o înghețată. ”Cel mai mult îmi place să mănânc singură. Așa mănânc mai puțin.”

Phyllis Sues trage un semnal de alarmă: ”Cel mai rău lucru pe care îl poți face este să fii sedentar, așa că mișcați-vă cel puțin 20 de minute zilnic.”

110 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox