Sari la conținut

Șeful de la Protecția Consumatorului revoltat după ce a văzut, ca pacient Covid, cum este mâncarea din spital

Șeful de la Protecția Consumatorului s-a convins singur de calitatea mâncării din spital. El este infectat cu noul coronavirus.

Șeful de la Protecția Consumatorului Brașov a avut ocazia să constate pe propria-i piele cum este mâncarea de spital.

Sorin Susanu a luat la cunoștință faptele din perspectiva de pacient, aflându-se internat cu COVID-19.

Șeful Corpului de Control al ANPC și al Protecției Consumatorului Brașov trage semnalul de alarmă pe pagina sa de Facebook.

 

„Probabil defect profesional….. de câteva zile, mâncarea oferită bolnavilor internați in Spitalul de Boli Infecțioase Brasov a devenit mult mai proasta decât era in urma cu ceva timp (zile). Discutam despre calitate care trebuie sa fie la standarde maxime in astfel de situații.

Ar fi păcat ca efortul susținut al doctorilor si cadrelor medicale care îngrijesc cu maxim devotament pacienții sa fie umbrit de posibile produse neconforme care in mod clar ar agrava starea medicală si așa precară in care se afla pacienții de aici. Am sa atașez o poza cu “șunca” care din punct de vedere organoleptic poate ridica anumite semne de întrebare. Ma voi implica pentru binele pacienților cu tot ceea ce pot.”, scrie, pe Facebook, Susanu.

Doctorul zilei whatsapp channel

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Mai citeste si: