Cea mai bună REȚETĂ anti-îmbătrânire. Cum poți rămâne tânăr și sănătos cât mai mult timp?

Cea mai bună REȚETĂ anti-îmbătrânire. Cum poți rămâne tânăr și sănătos cât mai mult timp?
Cea mai bună REȚETĂ anti-îmbătrânire. Cum poți rămâne tânăr și sănătos cât mai mult timp?

Auzim de mici că viața este apă. Un om poate supraviețui fără hrană și o lună, fără apă nu poate trece de câteva zile.

Hidratarea este cheia multor probleme de sănătate. Ne ajută la slăbit, la păstrarea fermității pielii, la sănătatea organelor.

Bolile de inimă, dar și diabetul sau kilogramele în plus, pot fi prevenite dacă bem suficientă apă. Însă, atunci când se exagerează, se poate ajunge chiar la comă de la prea multe lichide.

Apa este cea care sprijină reacțiile metabolice, ajută la transportul nutrienților și hormonilor în organism și asigură eliminarea „deșeurilor”. Dacă este bine hidratat, organismul poate lupta eficient cu bolile. Însă, prea multă apă nu e indicată. Medicii ne sfătuiesc să ținem cont de sex, înălțime, greutate când vine vorba de necesarul de apă. Iată principalele efecte benefice ale apei, așa cum rezultă din cercetări.

  • Reglează nivelul zahărului în sânge
  • Previne infarctul și reduce riscul de cancer
  • Ajută la slăbit
  • Reduce oboseala și ameliorează durerile de cap
  • Menține pielea tânără
  • Te ajută să ai o viață sexuală sănătoasă

Bărbaților li se recomandă să consume trei litri de lichide zilnic, iar femeilor 2,2 litri. Cantitățile sugerate nu includ numai apă, ci lichide, în general. Până și cafeaua, ceaiul, sucurile de fructe sau băuturile îndulcite furnizează organismului mai multă apă, deși băuturile care conțin zahăr nu sunt, în general, recomandate. Aproximativ 20% din cantitatea de apă pe care o ingerăm zilnic provine din alimente.

0 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook