joi, mai 19, 2022

VIAGRA poate crește fluxul de sânge către organele genitale, dar cercetătorii au subliniat că ar putea împiedica alimentarea cu sânge a ochilor. Mai îngrijorător, medicamentul a fost legat de pierderea vederii.

Cercetătorul principal, doctorul Mahyar Etminan, medic oftalmolog la Universitatea din Columbia Britanică, a avertizat că „un număr semnificativ de oameni ar putea fi afectați”. Cu 6,5 milioane de bărbați care raportează disfuncție erectilă în Marea Britanie, conform unui sondaj realizat în 2021 de Pharmacy Direct, mulți oameni ar putea fi expuși riscului. „Utilizatorii obișnuiți care găsesc orice modificări în vederea lor ar trebui să ia problema în serios și să solicite asistență medicală”, a sfătuit medicul Etminan.

Te-ar mai interesa: De ce să consumi MIERE? Efecte SPECTACULOASE pentr...

Studiul de cercetare, publicat în jurnalul JAMA Ophthalmology, a evidențiat că pastilele pentru disfuncția erectilă sunt legate de:

  • Dezlipirea seroasei de retină
  • Ocluzia vasculară a retinei
  • Neuropatie optică ischemică.

Pentru studiu, s-au analizat dosarele de daune de asigurări, care au fost făcute de 213.033 de bărbați în vârstă care au folosit medicamente pentru disfuncția erectilă.

Având în medie aproximativ 64 de ani, niciunul dintre bărbați nu a avut probleme oculare înainte de a deveni utilizatori obișnuiți ai medicamentului.

Cercetătorii au urmărit înregistrările cererilor din 2006 până în 2020 pentru a vedea care dintre pacienți au dezvoltat afecțiuni oculare.

Te-ar mai interesa: A născut și s-a refugiat în alcool. Lili Sandu: Mi...

Dezlipirea seroasei de retină

NHS a explicat că o retină detașată este atunci când stratul subțire din spatele ochiului se slăbește.

„Trebuie tratat rapid pentru a nu vă afecta permanent vederea”, a avertizat NHS.

Apelați linia de asistență dacă aveți oricare dintre următoarele:

  • Punctele sau liniile (plutitoare) apar brusc în vederea voastră
  • Manifești senzația de sclipiri de lumină în vedere
  • Aveți o „cortina” întunecată sau o umbră care se mișcă
  • Vederea  devine brusc încețoșată.


Ocluzia vasculară a retinei

Experții de la Moorfields Eye Hospital au explicat că o ocluzie a venei retiniene apare atunci când se formează un blocaj într-o venă retiniană.

Te-ar mai interesa: Variola maimuței se extinde cu repeziciune în Euro...

Această afecțiune a ochilor poate duce la o „reducere bruscă și nedureroasă a vederii”.

 

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private