Sari la conținut

Un pacient a murit după ce o asistentă a deconectat monitorul cardiac pentru a-și suna familia

FOTO: Unsplash

Geraldine Lumbo Dizon a declarat că a luat legătura cu familia sa din Filipine prin intermediul unui apel de 66 de minute, în timp ce se afla în tura de noapte.

Un pacient în vârstă de 85 de ani ar fi murit după ce i-a fost deconectat monitorul cardiac de către asistenta sa, care era ocupată să vorbească pe FaceTime cu familia sa. Geraldine Lumbo Dizon, care lucra în tura de noapte la spitalul privat Nepean din Kingswood, Sydney, Australia, pe 29 iulie 2021, a deconectat sunetul monitorului când a primit un apel de la rudele sale.

Dizon a fost acuzată de Tribunalul de Apel Civil și Administrativ din New South Wales că nu i-a avertizat pe medici cu privire la ritmul cardiac neregulat al pacientului cu doar câteva momente înainte de incident.

În cadrul audierii, asistenta a fost găsită vinovată de conduită profesională necorespunzătoare și comportament profesional nesatisfăcător, relatează The Mirror.

De asemenea, s-a constatat că Dizon nu a oferit tratament pacientului, care suferea de insuficiență renală și cardiacă, în timp ce se afla în timpul apelului.

În urma turei ei, medicii au fost nedumeriți de starea de sănătate precară a acestuia, deoarece ea nu conectase monitorul la loc.

FOTO: Unsplash

Un pacient a murit după ce o asistentă a deconectat monitorul cardiac pentru a-și suna familia

Tribunalul a concluzionat: „La 30 iulie 2021, la ora 7:07, monitorul cardiac a arătat că pacientul A era în bradicardie [bătăi lente ale inimii].

„Personalul medical și de îngrijire nu a putut auzi alarma deoarece difuzoarele de alarmă de telemetrie erau încă deconectate”.

Apărarea lui Dizon a fost că a oprit sunetul monitorului deoarece alți pacienți îl confundau cu sunetul soneriei de la ușă.

Au trecut doar șapte minute între momentul în care a fost detectată alerta de dezactivare și momentul în care pacientul care a suferit o insuficiență cardiacă.

Acesta a fost găsit mort în patul său aproximativ 10 minute mai târziu.

Dizon era, de asemenea, responsabilă cu verificarea regulată a pacienților săi, însă camerele de supraveghere au arătat că a făcut acest lucru doar o singură dată în timpul unei ture de 10 ore.

De asemenea, s-a descoperit că ea a vorbit la telefon cu familia sa cu 15 minute înainte ca inima pacientului să înceapă să încetinească și că, în total, a vorbit la telefon timp de 66 de minute, scrie Express.

Dizon a susținut că își verifica familia din Filipine și a spus că nu a anunțat ceilalți membri ai personalului pentru că nu era „bună la citirea ECG”.

Prisăcaru Theona

Mi-am descoperit pasiunea pentru jurnalism in urma cu mai mulți ani si pot spune ca profesia nu este deloc usoara, ci extrem de solicitanta, plina de dinamism, care aduce noi provocari in fiecare zi. Totodata, implica si o doza mare de responsabilitate. Va multumesc atat pentru aprecierile voastre, cat si pentru criticile constructive!

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel