sâmbătă, noiembrie 26, 2022

Un tânăr de 16 ani a ajuns în stare grava la spital după ce a luat pastile de slăbit. Medicii spun că adolescentul avea inima foarte slăbită și întreg aparatul circulator afectat. De aceea, avea tot trupul vânăt. Tânărul a fost internat de urgență.

Un adolescent de 16 ani din Botoșani a luat zilnic, timp de 10 luni, un medicament naturist pentru slăbit. Dacă anul trecut pe vremea asta avea 100 de kilograme, acum cântărește doar 46 de kilograme.

Te-ar mai interesa: Alexandru Rafila: Virozele nu se tratează cu antib...

Medic: Avea inima foarte slăbită

Adolescentul a mers pe picioarele lui la spitalul din Dorohoi dupa ce pe corp i-au apărut semne vineții. Era foarte slăbit. De acolo a fost trimis la Spitalul Județean din Botoșani unde, după ce i-au făcut un computer tomograf, medicii au cerut imediat intervenția elicopterului SMURD, pentru a fi transferat la Iași.

Copilul avea inima foarte slăbită și întreg aparatul circulator afectat. De aceea, avea tot trupul vânăt. Când a fost întrebat cum a ajuns în această stare, a mărturisit că în ultimele 10 luni a luat zilnic un medicament naturist pentru slăbit. Dacă anul trecut pe vremea asta avea 100 de kilograme, luni cântarea doar 46.

Te-ar mai interesa: Cum să scapi de condensul de pe geamuri. Trucuri p...

Doina Caba, manager Spitalul Județean Botoșani, spune că tânărul a „slăbit foarte mult într-o periodă scurtă, era piele și os și pielea arăta ca la un pacient care a slăbit în scurt timp.”

Pierderea în greutate poate fi o capcană

Alina Belu, manager Spitalul de Copii Sfânta Maria din Iași, spune că băiatul este internat la cardiologie, în compartimentul de terapie intensivă. Adolescentul respiră singur.

„Este în monitorizare în ATI pentru analize extinse. Patologia cronică de care probabil suferă în urma acestei cure de slăbire să poată fi corectată în secția de nutriție.”

Te-ar mai interesa: În multe apartamente există un aparat banal, ignor...

Suplimentele de pe Internet nu sunt bine controlate

Pierderea în greutate poate fi o capcană la finalul căreia organismul riscă să fie grav afectat, spun nutriționiștii.
Adina Rusu, președintele Colegiul Dieteticienilor Iași: „Este important să știm de unde achiziționăm aceste suplimente, suplimentele de pe Internet nu sunt bine controlate și prin urmare pot avea chiar substanțe interzise în compoziție.”

Recuperarea în astfel de cazuri este de lungă durată, explică medicii. Pe lângă echipa de cardiologi care îl ajută acum, adolescentul va începe un tratament ajutat de un nutriționist, dar va fi monitorizat și de un psiholog, potrivit stirileprotv.ro.

Te-ar mai interesa: OMS trage semnalul de alarmă: Amenințare globală i...

 

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private