Viețile pacienților, în pericol. Manager Fundeni: ”Ziua în care RADET a sistat furnizarea agentului termic, pentru spital a fost foarte dificilă”

Viețile pacienților, în pericol. Manager Fundeni: ”Ziua în care RADET a sistat furnizarea agentului termic, pentru spital a fost foarte dificilă”
Viețile pacienților, în pericol. Manager Fundeni: ”Ziua în care RADET a sistat furnizarea agentului termic, pentru spital a fost foarte dificilă”

RADET a reluat azi, 29 noiembrie 2019, furnizarea agentului termic pentru  Institutul Clinic Fundeni, după ce ieri căldura a fost întreruptă, potrivit Conf. Dr. Anca Coliţă, Manager interimar  Institutul Clinic Fundeni. 
Conducerea Institutului Clinic Fundeni face următoarele precizări, potrivit unui comunicat:
“Situaţii de genul celei de joi ar putea pune în pericol viaţa pacienţilor. De aceea cerem instituţiilor responsabile să ia măsuri pentru rezolvarea propriilor probleme, luând în calcul că, pe platforma medicală Fundeni sunt zilnic mii de bolnavi, majoritatea în stare foarte gravă.
 Joi, ziua în care RADET a sistat furnizarea agentului termic, pentru ICF a fost foarte dificilă. În primul, rând pentru ne-am dorit ca aceste probleme să nu afecteze pacienţii şi am mobilizate forţe suplimentare din aparatul tehnic, care să supravegheze  continuu instalaţiile electrice suprasolicitate de utilizarea unui număr de trei ori mai mare de aparate de încălzire.
A fost convocat comitetul director al IC Fundeni, care a mobilizat resursele necesare pentru a  analiza situația reală din spital.
S-a verificat ca, în toate  unităţile de Transplant Hepatic, Renal și Medular, blocurile  operatorii și cele trei secții de Anestezie Terapie Intensivă, instalațiile proprii de climatizare să funcţioneze la parametrii normali.
În plus, cele  700 de aparate de aer condiționat existente au funcționat astfel încât să asigure temperatura ambientală acceptabilă, pentru ca pacienții să nu aibă de suferit.
De asemenea, au fost distribuite aproximativ  200 de pături pentru saloanele care nu au aer conditionat și totodată au fost instalate calorifere electrice, acolo unde au fost solicitate. Pentru  secţiile în care nu a fost apă caldă, au fost pregătite peste 2500 de pachete de servețele umede  si loțiuni pentru păr ( capeline).
Șefii de secție au evaluat permanent situaţia pentru ca să poată identifica şi remedia orice problemă care ar fi afectat siguranța pacienților.
Tags:
12 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox