joi, mai 19, 2022

Când vine vorba de pierderea în greutate, o regulă generală este să consumați cu 500 de calorii mai puține decât este necesar pentru a vă menține greutatea actuală. Făcând acest lucru în fiecare zi, vă poate ajuta să pierdeți aproximativ 1 kilogram pe săptămână.

18 moduri de a reduce aportul de calorii

  1. Începeți ziua bând apă. Corpul tău este de obicei deshidratat la trezire și poate interpreta greșit starea de foame cu cea de sete. Bea un pahar cu apă la prima oră dimineața, precum și înainte de masă, te poate împiedica să mănânci prea mult.
  2. Mănâncă un mic dejun sănătos. Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, iar caloriile consumate în timpul micului dejun se ard ușor în comparație cu alte mese.
  3. Mănâncă mai multe fibre. O dietă bogată în fibre care include o varietate de fructe și legume promovează digestia și vă ajută să vă simțiți mai plini pentru mai mult timp.
  4. Mănâncă cereale integrale. Cerealele integrale sunt mai hrănitoare decât cerealele  procesate sau rafinate și, de asemenea, vă ajută să vă simțiți sătul pentru mai mult timp.
  5. Mâncați mai multe proteine și mai puțini carbohidrați. Proteinele ajută la stimularea metabolismului mai mult decât carbohidrații sau grăsimile și pot duce la arderea mai multor calorii.
  6. Adaugă grăsimi bune în dieta ta. Grăsimile sănătoase se ard și nu se depozitează în organism. Grăsimile bune includ somonul, avocado și uleiul de cocos.
  7. Optează pentru un pui de somn. A face un pui de somn scurt de 15 minute vă poate ajuta să vă simțiți plini de energie și să reduceți senzația de foame.
  8. Alegeți gustări sănătoase. Gustarea pe tot parcursul zilei vă poate ajuta să evitați supraalimentarea în timpul meselor. Alegeți gustări hrănitoare care au un conținut scăzut de calorii, cum ar fi nuci sau legume și hummus.
  9. Reduceți consumul de sare. Mâncatul de prea multă sare poate provoca retenție de apă, ducând la balonare și creștere în greutate.
  10. Reduceți aportul de zahăr. Evitați sucurile de fructe și sucurile comerciale care conțin mai mult zahăr decât fructe. Zahărul adăugat poate duce la creșterea în greutate și la alte probleme de sănătate.
  11. Înlocuiește zahărul cu miere. Mierea poate fi folosită ca îndulcitor natural în sucuri, ceaiuri și deserturi și îngrașă mai puțin decât zahărul alb.
  12. Gatiti acasa. Pregătirea meselor acasă și reducerea mesei în oraș vă pot ajuta să consumați porții mai mici și să vă asigurați că utilizați ingrediente sănătoase.
  13. Optează să fierbi mâncarea la abur sau la grătar în loc să o prăjești. Folosiți uleiuri sănătoase pentru gătit, deoarece acest lucru vă poate ajuta să evitați să mâncați prea mult ulei.
  14. Bea cafea. Studiile au arătat că cofeina poate scădea pofta de mâncare, precum și poate crește energia și starea de spirit generală. Evitați să adăugați mai multe calorii la cafea cu lapte sau zahăr bogat în grăsimi.
  15. Adăugați lămâie în apă. Acest lucru poate ajuta la reducerea absorbției grăsimilor și a colesterolului și poate îmbunătăți digestia.
  16. Folosiți oțet de mere. Se crede că oțetul de mere reduce grăsimea și stimulează metabolismul.
  17. Bea ceaiuri din plante. Consumul de ceai verde ajută la stimularea metabolismului și ajută la digestie.
  18. Reduceți consumul de alcool. Acest lucru reduce aportul de calorii și retenția de lichide în organism.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private