5 pozitii de yoga care te ajuta sa iti imbunatatesti viata sexuala

5 pozitii de yoga care te ajuta sa iti imbunatatesti viata sexuala
5 pozitii de yoga care te ajuta sa iti imbunatatesti viata sexuala

Yoga este practicata de mai bine de 5000 de ani de zeci si zeci de milioane de oameni, mai intai in Asia si apoi in toata lumea. Acestia fac zilnic macar un exercitiu (o asana). Beneficiile acestei arte stravechi sunt nenumarate.

Scandura sau plansa

Imbunatateste somnul si postura, te ajuta sa slabesti si sa scapi de stres si iti tonifiaza musculatura. Si, in afara de asta, yoga iti imbunatateste viata sexuala. Pentru asta sunt recomandate cateva pozitii care te pot ajuta sa devii mult mai flexibila si mai dinamica in asternut.

Aceasta pozitie presupune sa stai cu mainile si cu picioarele pe sol, ca atunci cand faci o flotare, dar fara sa te ridici sau sa cobori. Stai teapana, ca o scandura. Poti sa-ti tii mainile indoite din cot sau sa te sprijini in palme, ca la flotare. Toti muschii sunt implicati in pastrarea acestei pozitii care te ajuta nu doar sa iti intaresti muschii spatelui si sa ii tonifici pe cei abdominali, dar si sa topesti multe calorii. Ca sa aiba efecte benefice, trebuie sa stai intre 30 de secunde si pana la cinci minute in aceasta pozitie. Daca vrei sa arzi mai multe calorii, poti ridica alternativ cate un picior sau sa il flexezi.

Picioarele desfacute in unghi mare (Upavistha Konasana)

Stai in fund pe covorasul de yoga. Apoi, desfa picioarele intr-un unghi care sa depaseasca mult pe cel de 90 de grade. Cu cat mai mare, cu atat mai bine. Apleaca apoi torsul catre fata, incercand sa ajungi, pe cat posibil, cu capul spre podea. Ramai in aceasta pozitie timp de 5-6 respiratii. Aceasta asana imbunatateste fluxul sanguin in zona pelviana si creste energia si vitalitatea.

Podul (Setu Bandhasana)

Podul ofera nu doar o intindere intensa a muschiului flexor al soldului, ci ajuta si la tonifierea muschilor vaginului. Consecinta? Toate orgasmele sunt considerabil imbunatatite. Sfatul practicantilor de yoga este acela ca aceasta asana sa fie facuta doar cu stomacul gol!!! Ai deci grija sa fi luat precedenta masa cu cel putin patru ore inainte de a incerca aceasta pozitie. Incearc-o, asadar, dimineata devreme sau foarte aproape de ora de culcare.

Citeste continuarea pe andreearaicu.ro in acest LINK

19 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox