miercuri, septembrie 23, 2020

Exista cateva alimente care au efect calmant si nu ar trebui sa lipseasca din dieta ta.

Cel mai simplu mod de a combate stresul este sa consumi mai mult alimente care te ajuta sa te relaxezi si sa te simti mai bine. Real Simple prezinta cinci produse care au acest efect, recomandate de Joy Bauer, experta in nutritie si in sanatate la NBC Today si autoare a cartii „Super Food: 150 Recipes for Eternal Youth”.

Citește și:

Somonul

Putine alimente sunt atat de eficiente precum cele bogate in acizi grasi omega-3, precum somonul si alte forme de acizi grasi. „Pe langa faptul ca actioneaza contra depresiei, studiile au aratat ca aceste grasimi sanatoase sunt deosebit de folositoare in combaterea anxietatii”, explica Bauer.

„Acizii grasi omega-3 ajuta la reducerea inflamatiei si a anxietatii cu 20% la adultii mai tineri care s-au confruntat cu un factor de stres declansator al anxietatii”, arata experta.

Citește și:

Grasimea de peste este bogata in vitamina D. Un nivel prea mic de vitamina D contribuie la instalarea depresiei, afectiune asociata cu anxietatea.

Somonul preparat pe gratar sau la cuptor, cu garnituri precum pastele, salaate sau omleta constituie o masa grozava. Si nu subestima sardinele – sunt o sursa generoasa de omega-3.

Ceaiul de musetel

Musetelul este un calmant natural si reduce tensiunea musculara, dar si anxietatea si nervozitatea. Un studiu a aratat ca persoanele care au baut ceai de musetel timp de opt saptamani au avut un nivel de anxietate mai mic decat cei care au luat un medicament placebo.

Citește și:

„Musetelul este una dintre cele mai folosite plante medicinale din lume. In fiecare zi sunt consumate peste un milion de cesti de astfel de ceai”, arata Bauer.

Ceaiul de musetel nu contine cafeina, asa ca il poti bea si inainte de a urca in pat. Pentru o aroma mai bogata, poti combina musetelul cu scortisoara, cidru de mere sau lamaie.

Citeste continuarea…

Parteneri