vineri, iulie 30, 2021

Morcovul natural zaharat, delicios și crocant este un adaos sănătos pe care îl puteți trece pe lista de legume din dieta dumneavoastră. Aceste legume rădăcinoase vin cu compuși sănătoși cum ar fi beta-carotenii,

falcarinolul, vitamina A, mineralele și antioxidanții în cantități ample.

Din punct de vedere botanic,  rădăcinile acestea  fac parte din familia Apiaceae. Denumire științifică: Daucus carota. Ceilalți membri apropiați ai Apiaceae includ păstârnac, pătrunjel, mărar, chimen etc.

Beneficiile sucului de morcov

Sucul de morcovi curata si reface ficatul. Ficatul este organul care detoxifica  corpul nostru  – fara de care am muri de la adunarile interne toxice . Sucul de morcovi a fost numit sucul vindecator de aur.

Morcovul este sinonim cu sănătatea ochilor și a vederii. Datorită conținutul ridicat de betacaroten (pe

care organismul îl transformă în vitamina A), consumul acestuia previne și chiar ameliorează nictalopia, afecțiune ce se manifestă prin incapacitatea de a vedea noaptea sau în situații de luminozitate redusă.

Dr. John Christopher, tatal herbalismului modern american, si-a exprimat uimirea pentru calitatile de vindecare ale sucului de morcov . Terapia Gerson, desfasurata astazi de catre fiica Dr. Max Gerson si nepotul sau, se bazeaza foarte mult pe morcovi proaspeti combinati cu sucuri de mere. Terapia Gerson trateaza cu succes pacientii cu cancer carora nu li se mai da nici o sansa .

Dr. Max

Gerson a dezvoltat tratarea mai multor altor boli  prin abordarea lui dietetica si de detoxifiere . Pentru bolile critice, cel mai bun este sucul de morcovi cu cateva mere in timp ce se tine post de la alimentele solide pentru o vreme. De asemenea se fac clisme regulate.

Asa ca ia o gramada mare de morcovi. Acestia se pastreaza bine in frigider sau intr-o pivnita rece. Apoi, fa suc din ei adaugand cateva mere, telina, sfecla si utilizand un storcator de viteza lenta cu masticatie. Nu pastra sucul. Bea sucuri proaspate imediat dupa ce sunt stoarse.

Proprietăți nutriționale

Morcovul este

o sursă bogată nu doar de betacaroten ci și de apă, care se regăsește într-o proporție de 86% – 95%.

100g de morcovi conține:

  • apă: 88%;
  • calorii: 41;
  • proteine: 0.9g;
  • carbohidrați: 9.6g;
  • zaharuri (sucroză și glucoză): 4.7g;
  • fibre solubile și insolubile: 2.8g (Pectina este principala formă de fibră solubilă din compoziția morcovilor și are un rol important în organism – ajută la scăderea glucozei din sânge prin încetinirea digestiei zahărului și a amidonului. Pe de altă parte, fibrele insolubile contribuie la prevenirea constipației prin stimularea mișcărilor intestinale regulate.);
  • grăsimi: 0.2g.

Ultimele stiri

Parteneri