sâmbătă, iulie 24, 2021

Micul dejun recomandat de un expert. Tot mai multi oameni se confrunta cu dezechilibre hormonale si afectiuni ale glandei tiroide, iar acestea sunt in mare masura declansate de alimentatie, spun specialistii.

Poate tocmai de aceea dieta antiinflamatorie a inceput sa fie din ce in ce mai populara. Nutritionistii sunt de acord cu faptul ca alimentele care provoaca inflamatie in corp sunt cele mai comune cauze ale balonarii, fluctuatiilor de greutate, digestiei ingreunate si durerilor de stomac.

Printre alimentele care cauzeaza inflamatie in stomac (dar si la nivelul pielii) se numara lactatele, mancarurile procesate, grasimile saturate, zaharul, alcoolul si glutenul.

Micul dejun este mai important decat crezi

Limitarea consumului de alimente nesanatoase si alegerea celor de provenienta sigura,

pe baza de plante, este secretul unei glande tiroide sanatoase si al unui metabolism care merge „ceas”. Cei de la Byrdie au stat de vorba Fern Olivia, expert in glanda tiroida si fondatoare a Tyroid Yoga, care a dezvaluit ca micul dejun bogat in nutrienti este cel mai bun lucru pe care il poti face pentru tiroida si pentru metabolismul tau, dar ca cei mai multi oameni aleg adesea sa sara peste aceasta masa importanta.

Mananca imediat dupa ce te trezesti

„Trebuie sa consumi micul dejun in prima ora dupa trezire pentru a pune in miscare glanda tiroida, a mentine un nivel optim de energie pe

tot parcursul zilei, dar si pentru a-ti ajuta metabolismul sa functioneze corect”, a sfatuit specialistul intr-un articol publicat de MindBodyGreen.

Ceea ce mananci la micul dejun este la fel de important precum ora la care mananci, tine sa mentioneze expertul.

Olivia se bazeaza pe un mic dejun antiinflamator, reteta perfecta pentru sanatatatea tiroidei.

Citeste care este micul dejun antiinflamator in acest LINK, pe andreearaicu.ro

Ultimele stiri

Parteneri