Ce mâncăm pentru un abdomen plat

Ce mâncăm pentru un abdomen plat
Ce mâncăm pentru un abdomen plat

Nu există femeie care să nu viseze la o talie de viespe sau altfel spus, care să nu-și dorească să scape de grăsimea de pe abdomen. Sportul este esențial, fă cât mai multă mișcare și consumă ceea ce trebuie.

Sunt anumite alimente care pot să te ajute și nu să te îngrașe așa cum ești tentată să crezi. Atenție! Nu este suficient doar să le consumi, trebuie să faci și sport și mai ales să ai o dietă echilibrată. Să nu faci abuz de dulciuri.

Uite ce alimente îți sunt de ajutor când vrei să ai o talie de viespe:

Cerealele integrale. Fiind bogate în fibre ele îți dau senzația de sațietate. În plus, sunt bogate în crom și magneziu, minerale care ajută la arderea grăsimii de pe abdomen.

Nucile. Acestea sunt o sursă bogată de acizi grași Omega 3, au proprietăți antiinflamatoare, contribuie la reglarea concentrațiilor hormonilor de stres și sunt ideale în procesul de slăbire. Chiar dacă au calorii nucile ajută la slăbit. Sunt studii care susțin că un consum zilnic de nuci ajută la eliminarea kilogramelor în plus.

Ardeiul gras. Aceștia conțin substanțe denumite casinoide, care ajută organismul să crească rata arderilor și, implicit, ajută la îndepărtarea grăsimii abdominale. De asemenea, sunt studii care arată că ardeii grași fiind o sursă de vitamina C contribuie la diminuarea nivelului de cortizol, mai ales după ce au loc situații sau evenimente stresante. După ce se elimină acești hormoni ai stresului din corpul tău, ție îți va crește puterea de luptă cu grăsimea abdominală.

Fasole, mazăre, linte. Acestea sunt legume bogate în fibre care te ajută să slăbești foarte ușor. Explicația constă în faptul că aceste legume bogate în fibre îți dau senzația de sațietate foarte repede.

Roșii, castraveți, salată verde, țelină. Aceste legume sunt bogate în apă, iar consumul lor îți asigură senzația de sațietate, fără să ai grija caloriilor. De aceea, de exemplu, poți pentru câteva zile, chiar săptămâni să înlocuiești mâncarea de la o masă cu o salată alcătuită din aceste legume, iar numărul caloriilor se vor înjumătății. Mai mult, aceste legume conțină o sumedenie de vitamine care îți aduc energie și te protejează împotriva bolilor. De asemenea, ele conțin și fibre care ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge.

Fructele de pădure. Acestea sunt ideale pentru arderea grăsimii abdominale. Ele conțin fibre, antioxidanți și sunt sărace în calorii.

28 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox