joi, octombrie 1, 2020

Vitamina D nu este o vitamină oarecare, ci este o substanță pe care organismul o transformă într-un hormon, iar corpul tău o poate genera din lumina soarelui.

Vitamina D menține tensiunea arterială scăzută, reduce inflamația, ajută sistemul imunitar să se îmbunătățească și este benefic pentru menținerea inimii sănătoase și combate cancerul, arată unele studii.  Vitamina D protejează oasele, deoarece vă ajută oasele să absoarbă calciul și joacă un rol important în multe alte funcții ale organismului, inclusiv dezvoltarea creierului.

Citește și:

Soarele este sursa principală care ne ajută corpul să formeze vitamina D, dar trebuie să știm când și cât putem să stăm la soare pentru a obține vitamina D fără a provoca leziuni ale pielii sau arsuri solare.

Dar trebuie să fim atenți și să luăm în considerare faptul că excesul de expunere la radiațiile solare pot provoca cancer de piele,  iar radiațiile UVA pot distruge vitamina D.

Citește și:

În timp ce stăm la soare, hidratarea pielii este foarte importantă, bea multe  lichide. Pentru a beneficia de lumina solară și de generarea de vitamina D, pielea ar trebui să fie expusă la lumina directă a soarelui de dimineață. Ochii și fața este recomandat să le protejăm de razele solare.

Aportul de vitamina D din corp trebuie verificată, orice deficiență de vitamina D reprezintă un risc  pentru sănătate, precum creșterea riscului de deces din cauza bolilor cardiovasculare, deficiență cognitivă la adulții în vârstă, astm sever la copii și cancer.

Parteneri