duminică, septembrie 27, 2020

Alimentele inflamatorii de care trebuie să ne ferim. Trebuie evitate sau consumate in cantitati mici. In caz ca nu stiai, pot afecta sanatatea articulatiilor si favorizeaza inflamatiile in corp.

Important!

Pe lista cu alimente inflamatorii se numara toate produsele de patiserie din faina alba, cartofii prajiti, carnea procesata, cum sunt mezelurile, bauturile carbogazoase si cu adaos de zahar si indulcitori, popcornul.

Citește și:

Publicatia womenshealthmag.com a abordat subiectul despre alimente inflamatorii si face cateva recomandari. Astfel, este indicata excluderea din meniul zilnic a produselor procesate, rafinate, diluate, indulcite, sarate sau modificate intr-un fel sau altul, in mod nesanatos pentru organism. In cele mai multe cazuri, mancarea cu efect inflamator ataca starea de sanatatea a articulatiilor si nu numai. O dieta bazata pe alimente inflamatorii duce la aparitia anumitor probleme de sanatate cronice, la aparitia diabetului zaharat si afecțiunilor cardiovasculare.

Citește și:

Lactatele

Contrar credintei populare, structura osoasa nu se mentine sau se intareste in urma consumului de lapte. De fapt, produsele lactate sunt alimente foarte inflamatorii pentru majoritatea oamenilor. Prelucrarea lactatelor nu le diminueaza acest efect negativ, dimpotriva.

Zaharul si dulciurile


Reprezentantii industriei zaharului incearca sa ne convinga ca zaharul este sanatos si natural, deoarece provine din trestia de zahar. In timpul procesarii, toate beneficiile trestiei de zahar se pierd. Melasa ramasa contine, insa, minerale, cum ar fi fierul, insa in numar foarte mic. Din pacate, zaharul si toate produsele pe baza de zahar sunt inflamatorii si slabesc imunitatea corpului in fata eventualelor boli.

Citește și:

CITESTE CONTINUAREA…

Parteneri