joi, ianuarie 28, 2021

Anumite alimente au capacitatea de a stimula metabolismul. Acesta este responsabil pentru ritmul în care organismul este capabil să ardă caloriile și să îndeplinească alte procese importante. Iată cum îți poți stimula metabolismul, prin alimentație!

Potrivit Medical News Today, prin stimularea metabolismului, persoanele pot reuși să scape de greutatea în plus și sunt mai puțin predispuse la riscul de a dezvolta obezitate și afecțiuni cardiovasculare asociate. Iată cum îți poți stimula metabolismul, prin alimentația corespunzătoare!

Ouă

Alimentele bogate în proteine se află printre cele mai bune opțiuni când vine vorba de stimularea metabolismului. Ouăle  fierte conțin 6.29 grame de proteine, reprezentând o alegere ideală. Proteinele amplifică ritmul metabolismului, necesitând mai multă energie pentru a fi digerate, spre deosebire de grăsimi sau carbohidrați.

Ghimbir

Ghimbirul are proprietatea de a ridica temperatura corporală, ajutând totodată cu arderea rapidă a caloriilor și controlul apetitului. De asemenea, ghimbirul are proprietăți antiinflamatorii și poate să reducă senzația de greață din timpul sarcinii și după tratamentele de chimioterapie.

Ceai verde

Ceaiul verde poate intensifica ritmul de funcționare al metabolismului, atât în repaus cât și în timpul exercițiilor fizice. Conform unui studiu efectuat cu ajutorul diabeticilor de tip 2, consumul a patru cești de ceai verde, zilnic, reduce semnificativ greutatea corporală, dimensiunea taliei și tensiunea arterială sistolică.

Cafea

Cafeaua poate stimula metabolismul, mulțumită conținutului de cafeină. Cafeina este eficientă în consumul corespunzător de energie și poate echilibra funcționarea metabolismului. Cu toate acestea, este important să nu faci excese în privința cantității. De asemenea, dacă este consumată împreună cu frișcă sau zahăr se vor adăuga calorii, ceea ce poate diminua beneficiile asupra metabolismului.

Broccoli

Broccoli poate influența metabolismul în mod pozitiv, întrucât conține o substanță numită glucorafanină. Aceasta are rolul de a echilibra metabolismul, diminuează nivelul de grăsimi din organism și reduce riscul afecțiunilor asociate cu înaintarea în vârstă. Cu atât mai mult, broccoli, precum și alte legume crucifere, ajută la prevenirea sau încetinirea dezvoltării unor forme de cancer.