miercuri, iulie 28, 2021

Cea mai bună tehnică pentru trezitul de dimneata este sa va treziti. Să sariti din pat cu entuziasm și să vă intindeti brațele ca și cum ați spune: “Da! Sunt in viata! Sau nu. Poate că sună prea

mult pentru dimineața, dar dacă vă gândiți la acest lucru, va deveni mai ușor cu timpul. În afară de această metodă, avem si alte tehnici de trezire rapidă.

Întinde-te

De îndată ce te trezești, întinde-ți brațele, picioarele și gâtul pentru a face sângele să circule prin corp. Pare prea simplu pentru a avea mult efect asupra dispoziției tale, dar vei fi surprins să afli cât de alert și activ te vei simți înainte de a te ridica chiar din pat.

Lumina naturala

Înainte de a merge la culcare noaptea, trageți din geam perdelele sau jaluzelele din dormitor pentru a permite lumina soarelui să

intre dimineața. Orice lumină naturală care te lovește dimineața poate avea un efect pozitiv asupra dispoziției tale.

Acest lucru poate să nu fie foarte benefic pentru dvs. în zilele scurte de iarnă sau dacă lucrați la un loc de muncă în care vi se cere să vă treziți cu noaptea-n-cap. Cu toate acestea, dacă aveți ocazia să vă treziți cu ajutorul luminii dimineții, faceți tot posibilul pentru ca acest lucru să se întâmple.

Trezește-ți articulațiile și sistemul nervos

Dacă ești o persoană care trebuie să facă un duș pentru a se trezi dimineața, ia în considerare opțiunea unui duș rece.

Oricât de neatrăgător ar suna, vă va reduce timpul petrecut la duș și vă va face să vă simțiți mai puțin grăbit dimineața. Și mai important, vă va porni sistemul nervos instantaneu. Chiar dacă vă spălați cu apă fierbine, iar la final schimbați pentru jet de apă rece timp de câteva secunde, veți putea observa o schimbare a stării de spirit.

Mic dejun sanatos

Prea mulți dintre noi suntem obișnuiți să fugim pe ușă dimineața cu o gustare plină de zahăr, nesănătoasă în mână sau, și mai rău, nimic. Niciunul dintre noi nu vrea să recunoască efectul pe care îl are acest lucru asupra dispozițiilor

noastre și îl rinvocăm spunând că suntem prea ocupați dimineața pentru a mânca bine.

Schimbă asta. Rezervați-vă 10 minute în fiecare dimineață pentru a lua un mic dejun sănătos cu cereale (cereale sau fulgi de ovăz), fructe, apă și suc sau cafea pentru a începe ziua cu dreptul. Corpul și mintea ta vă vor mulțumi.

 

Ultimele stiri

Parteneri