Descoperire recentă! Ce aliment consumat la micul dejun scade glicemia pe tot parcursul zilei

Descoperire recentă! Ce aliment consumat la micul dejun scade glicemia pe tot parcursul zilei
Descoperire recentă! Ce aliment consumat la micul dejun scade glicemia pe tot parcursul zilei

Descoperire recentă a cercetătorilor! O schimbare în rutina micului dejun poate fi extrem de benefică în controlul diabetului de tip II.

O echipă formată din oameni de știință a ajuns la concluzia că un singur aliment consumat la micul dejun poate scădea nivelul de zahăr din sânge pe tot parcursul zilei respective, informează sciencedaily.com.

Este posibil acest lucru, dacă veți opta dimineața pentru lapte. Mai mult, lactatele consumate la micul dejun sunt mult mai eficiente decât consumate în oricare alt moment al zilei.

Acest mic dejun proteic vă va reduce și apetitul după masa de prânz, față de un mic dejun slăbuț, care va antrena foame și poftă după amiaza și seara.

Dr. Goff, medicul care a condus studiul, a spus: ”Se înregistrează o creștere a numărului de boli metabolice, cu precădere diabetul de tip II și obezitatea. De aceea, trebuie să privim statisticile cu maximă îngrijorare și responsabilitate. Este vital să găsim soluții pentru dieta zilnică a oamenilor și pentru a stopa aceste uriașe creșteri de cazuri de diabet și obezitate.”

Studiul a ajuns la concluzia că o cantitate moderată de proteină animală, cum este un pahar cu lapte, alături de cereale (carbohidrați) reglează nivelul glicemic, dă o senzație de sațietate și reduce consumul alimentar pe toată perioada zilei. Și este vorba despre lapte integral, nu degresat.

Așa cum toți nutriționiștii au subliniat importanța colosală a micului dejun pentru sănătate, echipa medicală care a condus acest studiu oferă o soluție care pare să aibă multe beneficii: laptele.

0 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook