miercuri, octombrie 28, 2020

Detoxifierea țesuturilor și organelor abdominale. Este cel mai periculos tip de grăsime

În nicio parte a corpului nostru depozitul de grăsime nu este atât de periculos pentru sănătate ca în zona abdomenului. Grăsimea de pe abdomen poate fi un semnal că tocmai se instalează o boală gravă: o deficienţă cardiacă, un diabet de tip 2 sau un accident vascular cerebral. De aceea, unii medici, odată cu verificarea greutăţii, recomandă şi măsurarea circumferinței abdomenului cu ajutorul unei benzi gradate, de tipul celor folosite la croitorie. Iar, odată tras semnalul de alarmă, vine de la sine recomandarea unei diete de detoxifiere, având ca ţintă tocmai înlăturarea acestui strat adipos şi, mai ales, a consecinţelor sale.

Citește și:

E simplu, ieftin şi fără renunţări dramatice: încercați doar să înlocuiţi anumite ingrediente culinare cu altele, mai sănătoase.

Dieta presupune includerea unor grupuri din cele 12 alimente-minune: migdale, nuci şi alte fructe cu coaja tare; fasole uscată; spanacul şi toate legumele verzi (fasolea verde, broccoli, varza şi salata); lactatele degresate, laptele, iaurtul, brânza de vaci, ovăzul integral, fără fructe uscate, fără arome, nedecorticat; ouăle fierte tari; untul de arahide, natural şi fără zahăr; carnea de curcan slabă; peştele gras (somonul); uleiul de măsline; pâinea integrală; zmeura şi fructele de pădure.

Citește și:

Mâncaţi şase mese pe zi. Fiecare masă trebuie să conţină cel puţin un aliment din lista de mai sus, iar valoarea caloriilor zilnice e bine să nu depăşească 1600.

Asigurați-vă că aveţi şi o bună hidratare generală a organismului, adică un pahar mic de apă la fiecare 60 de minute şi un volum total de lichide de minimum 2 litri pe zi (incluzând laptele şi supa, dar şi apa din fructe si legume).

Parteneri--