marți, mai 11, 2021

Dr. Oz. Cum să scapi de „kilogramele de pandemie”, în 4 pași

Izolarea din timpul pandemiei a avut un efect nedorit asupra majorității oamenilor, în ceea ce privește acumularea de kilograme nedorite. Asociația Psihologică Americană a publicat recent un studiu

conform căruia aproape jumătate dintre adulții din sondajul lor au luat kilograme în plus.

De fapt, 42% dintre oameni au raportat că au câștigat aproximativ 6 kilograme în ultimul an. În mod clar, există o relație între stres și schimbarea greutății. În plus, unul din patru adulți a dezvăluit o creștere a consumului de alcool, iar 67% dintre participanți au dezvăluit cu tristețe că au noi modele de somn.

Anul trecut a adus ceea ce s-a numit „noul normal”. Izolarea socială și inactivitatea datorată carantinei și muncii la distanță au contribuit din păcate la scăderea sănătății

mentale și fizice a multor oameni, după cum demonstrează schimbările pe scară largă în greutatea oamenilor, consumul de alcool și tiparele de somn.

Închiderea sălilor de gimnastică, comanda frecventă a mâncărurilor nesănătoase și timpul crescut la gătit acasă și devorarea alimentelor confortabile au avut un impact perceptibil. În plus, mulți oameni au întârziat îngrijirea medicală de rutină și testele de screening, de teama de a contracta Covid în timpul acestor vizite.

Din păcate, „noul normal” a pus acum pe prea mulți oameni în pericol pentru consecințe grave asupra sănătății,

inclusiv atacuri de cord și accidente vasculare cerebrale.

Dr. Oz. Cum să scapi de „kilogramele de pandemie”, în 4 pași

Din fericire, acum parcă începem un nou „nou normal”. Vaccinarea pe scară largă cu vaccinurile Covid-19 extrem de eficiente ne va oferi siguranța și oportunitatea de a încorpora schimbări productive în noile noastre rutine zilnice. Acestea fiind spuse, cum se face o tranziție în acest „normal mai nou?, potrivit Dr. Oz. 

Pasul 1

Nu mai fi atât de dur cu tine însuți. Ce e făcut e bine făcut. Iartă-te. Acesta a fost un an dificil și partea importantă a fost

trecerea prin el. Încetează să faci din creșterea în greutate o obsesie (sau a pierderii în greutate) și a noii stări de decondiționare fizică. Acest lucru nu este acum util. Cu alte cuvinte, este timpul să îți dai un restart.

Pașii 2 și 3

Nu mai mânca la fel de mult și începe să mergi mai mult. (Știu, mai ușor de spus decât de făcut). Deși există multe diete populare, fie că este vorba de Atkins, ketogen, paleo sau post intermitent, la sfârșitul zilei, probabil că se reduce doar la numărul de calorii pe care le consumi și bei.

De fapt, multe studii au arătat în mod

constant că majoritatea dietelor nu sunt durabile, întrucât oamenii tind să recâștige pierderea inițială în greutate cu un an. Poate că cea mai bună dietă nouă ar trebui numită dieta „pas cu calorii”.

În plus față de reducerea dimensiunilor porțiilor, începe un protocol de mers rapid sau echivalentul a cel puțin 30 de minute pe zi în majoritatea zilelor săptămânii. Dacă nu poți dedica un interval de timp, încearcă să faci exerciții fizice.

Locuitorii orașului ar trebui să încerce să meargă la serviciu sau cel puțin o parte din drum. Șoferii ar trebui să încerce să parcheze în cel mai îndepărtat loc posibil și să meargă de acolo.

Pasul 4

Dormi mai mult! Privarea de somn nu numai că mărește nivelul de cortizol al hormonului de stres al corpului, care poate contribui la alte câteva probleme de sănătate, dar cercetările au demonstrat, de asemenea, importanța unei cantități adecvate de somn (obiectivul este 8 ore pe noapte) pentru a pierde în greutate cu succes.
Într-unul dintre aceste studii, oamenii care au dormit mai mult s-au simțit de fapt mai puțin înfometați în timp ce sunt treji, în comparație cu cei care au lipsit de somn.
Poate că ar trebui să încercăm cu toții să dormim cu 30 de minute mai devreme în fiecare seară.

Ultimele stiri

Parteneri