duminică, aprilie 11, 2021

Dr. Oz, plan alimentar minune. „Slăbești între 4 și 15 kilograme în două săptămâni”. Alimente permise și alimente interzise

Dr. Oz, una dintre celebre figuri ale televiziunii, este cunoscut ca un promotor înfocat

al unui stil de viață sănătos cu o alimentație echilibrată. Recomandările sale alimentare au devenit cunoscute și apreciate în întreaga lume.

Unul dintre cele mai mediatizate planuri alimentare propuse de se dovedește deosebit de eficient în scăderea în greutate.  În funcție de de stilul de viață și de metabolismul fiecăruia, o persoană poate pierde între 4 și 15 kilograme în doar două săptămâni.

Care este secretul acestui plan alimentar minune? Într-o zi, poți consuma multe calorii (aproximativ 2000), iar organismul tău va primi nutrienții necesari. Iar în ziua în care consumi mai puține

calorii (cu aproximație 1200), în mod automat, corpul tău va fi nevoit să consume din grăsimile deja existene.

Care sunt regulile acestui plan alimentar minune. Alimente permise și alimente interzise

  • Din categoria alimentelelor nepermise în timpul acestei diete fac parte următoarele: pâine, covrigei, foietaj, prăjuri etc (adică tot ce conține făină de grâu), sucurile, alcool, dulciurile, sosurile (cu alte cuvinte tot ce conține zahăr);
  • Acest regim alimentar presupune și eliminarea lactatelor din alimentație, cu excepția iaurtului grecesc;
  • Între orele 20:00 și 08:00 nu este permis să consumi

    niciun aliment; ai voie să bei doar apă;

  • Este recomandat ca atunci când te trezești, să-ți formezi obiceiul de a bea un pahar de apă la temperatura camerei în care ai stors în prealabil o jumătate de lămâie;
  • Ulterior, Dr. Oz recomandă să consumi un shake compus din 2 linguri de semințe de in măcinate, 2 linguri pudră de proteine din orez, 60 g fructe de pădure congelate (o jumătate de cană); o jumătate de banană, o cană cu lapte de migdale;
  • În timpul zilei, ai libertatea de a consuma după bunul plac alimente din următoarea listă: Ceai verde, orez brun fiert (dar nu mai mult de jumătate

    de cană pe zi), grăsimi bune (avocado, ulei extravirgin de măsline), iaurt grecesc (cel mult o cană pe zi), legume cu indice glicemic mic (salată verde, varză, broccoli, zucchini, rucola, spanac, ardei gras și capia, ciuperci, ceapă, anghinare, muguri de bambus, linte, castraveți, vinete, dovlecei ridichi, roșii, andive ș.a.m.d), proteine – o porție de carne de 150 g/zi (pui, curcan sau pește). Dacă se dorește adoptarea unei diete vegană, se poate renunța la consumul de carne, înlocuind-o cu ciuperci sau soia. Sunt permise gustările: humus, 50 g de oleaginoase crude (nuci, alune, semințe)

    sau fructe

De asemenea, Dr. Oz recomandă ca în timpul dietei să mănânci o supă care să ajute la detoxifierea organismului.


Iată care este rețeta supei pe care o recomandă dr. Oz

Ingrediente:

  • 3 litri de apă;
  • 2 morcovi tăiați felii;
  • O ceapă mare tocată mărunt;
  • O rădăcină de păstârnac;
  • O rădăcină de pătrunjel;
  • 1 dovlecel tăiat cuburi;
  • 2 căni de verdeață tocată mărunt: pătrunjel, leuștean, frunze de păpădie, câteva frunze de țelină;
  • 4 felii subțiri de ghimbir proaspăt;
  • O jumătate de cană de varză;
  • 2 căței de usturoi (întregi);
  • Sare după gust (totuși, în cantitate redusă deoarece sarea contribuie la reținerea apei în organism).

Modul de prepare al supei de detoxifiere

Se pun la fiert toate ingredientele în apă cu sare, iar după ce au fiert bine, se scot din apă. Apoi, supa se strecoară, se lasă la răcit și se păstrează în frigider în recipiente. Conform planului alimentar întocmit de Dr. Oz, se vor consuma 3-4 căni de supă caldă fără legume în fiecare zi.

  • O altă recomandare pe care o face dr. Oz se referă la adminstrarea unor suplimente alimentare bogate în vitamine și minerale. Se vor lua două doze – una dimineața și una seara. De asemenea este indicat ca în prima parte a zilei să iei un supliment probiotic.
  • Oz spune că ar fi bine ca pe parcursul celor două săptămâni să facem zilnic și o baie de detoxifiere – cu apă fierbinte în care adăugăm 2 căni de sare și o cană de bicarbonat de sodiu.
  • Alimentele vor fi gătite sănătos: fierte, la cuptor sau la aburi, fără prăjeli – bineînțeles, iar gustările (fructe) – în cantități mici, servite ca o masă.

Dr. Oz, plan alimentar minune. Exemplu de meniu pentru 7 zile

Cu dieta recomandată de Dr. Oz vei slăbi eficient și vei avea posibilitatea de a-ți  schimba metabolismul în doar 7 zile, iar celelalte zile care vor urma au rolul de a-ți obișnui organismul cu acest regim alimentar.

Prima zi (2000 calorii)

  • Mic dejun: o felie de paine integrala (prăjită), un ou, 2 felii șuncă de curcan.
  • Prânz: 2 felii pâine integrală, o bucată de piept de curcan (150 gr), 2 felii de roșie
  • Gustări: un morcov, o banană sau o portocală medie.
  • Cina: 100 grame piept de pui,  o ceașcă broccoli, o ceașcă dovlecel

A doua zi (1200 calorii)

  • Mic dejun: un iaurt mic (simplu), fructe de padure, 15 migdale și o linguriță miere.
  • Prânz: un ardei gras si 30 grame iaurt grecesc și 150 grame de pui sau curcan
  • Cina: 100 grame somon, jumatate ceașcă broccoli și un iaurt grecesc (mic)

A treia zi (2000 calorii)

  • Mic dejun: o felie de pâine integrală, 2 ouă, jumătate ceașcă fructe de pădure
  • Prânz: spanac și piept de pui sau de curcan(150 grame)
  • Cina: 30 grame pâine integrală, 80 grame carne de vită (slabă)
  • Gustări: un fruct mic

Plan alimentar minune. A patra zi (1200 calorii)

  • Mic dejun: 2 ouă
  • Prânz: legume simple fierte sau la aburi
  • Cina: 80 grame macrou, jumatate ceașcă de morcov cubulețe, jumătate ceașcă de mazăre

A cincea zi (2000 calorii)

  • Mic dejun: un ou, o felie de șuncă slabă, un fresh de portocale
  • Prânz: 150 grame piept de pui (cubulețe), jumătate ceașcă morcovi, un castravete, salată verde, 4 măsline.
  • Cina: 100 grame pește pangasius, jumătate ceașcă orez brun, jumătate ceașcă mazăre Gustări: o portocală sau un iaurt
  • Gustări: fructe

A șasea zi (1200 calorii)

  • Mic dejun: 2 felii șuncă de curcan, o roșie și un castravete.
  • Prânz: salată din următoarele ingrediente: o ceașcă de spanac, 5 nuci, un castravete tăiat cubulețe și o lingura oțet balsamic.
  • Cina: un piept de pui (50 grame) servit alături de conopidă.

A șaptea zi (2000 calorii)

  • Mic dejun: 2 oua, o felie șuncă și un ardei gras.
  • Prânz: 100 grame piept de pui și o ceașcă dovlecei.
  • Cina: un piept de pui (50 gr), o felie de roșie, o frunză salată
  • Gustări: un fruct sau un iaurt.

Ultimele stiri

Parteneri