miercuri, iulie 8, 2020

Exercitiul fabulos, care iti poate remodela silueta. Te-ai plictisit de antrenamentele saptamanale si vrei sa te provoci pe tine insati cu un workout nou?

Daca da, atunci indreapta-ti atentia catre plank challenge, un exercitiu eficient si simplu, care activeaza musculatura intregului corp. Cand stai in plansa, incordezi atat picioarele si spatele, cat si umerii, bratele, abdomenul si muschii fesieri.

Citește și:

Exercitiul fabulos, care iti poate remodela silueta. Plansa si variatiile ei te pot ajuta sa iti cresti forta, rezistenta si puterea de concentrare, elemente extrem de importante pentru o viata activa si sanatoasa. Incearca provocarile de mai jos!

Exercitiul fabulos, care iti poate remodela silueta! 4 greseli frecvente pe care trebuie sa le eviti cand incepi un plank challenge

1.Iti arcuiesti spatele

Citește și:

Aceasta este una dintre cele mai intalnite greseli. Odata ce zona de core oboseste, tendinta ta va fi aceea de a arcui zona lombara. Astfel, vei destabiliza postura corecta a coloanei vertebrale si, in timp, vei resimti dureri la nivel lombar.

Pentru a evita acest lucru, incordeaza activ abdomenul si trage buricul spre interior. Impinge coccisul in fata, pastrand spatele drept.

2.Iti indrepti privirea in sus

Citește și:

Te uiti din zece in zece secunde la timer, sa afli cat timp a mai ramas din plank challenge? Sau, mai rau, stai non-stop cu ochii pe ceas? Te uiti din cand in cand in oglinda din fata ta sau din lateral?

Aceste miscari sunt extrem de nocive pentru zona cervicala. In timp, vei experimenta blocaje si tensiune la nivelul gatului si al spatelui.

De aceea, este esential sa pastrezi tot corpul intr-o linie dreapta. Daca stai in plansa joasa (sprijinita pe antebrate), indreapta-ti privirea in jos, intre brate. Daca vrei neaparat sa monitorizezi timpul, poti pune telefonul sau trackerul intre maini. Daca stai intr-o plansa inalta (sprijinita pe palme), priveste in jos, la 1-2 metri in fata ta.

CITESTE CONTINUAREA…

Parteneri