Sari la conținut

Micul dejun care te va întineri. Restabilește prospețimea pielii

ouă
Sursa foto: arhivă Doctorul Zilei
Cand nu trebuie sa mai mananci ouă

Din cuprinsul articolului

 Micul dejun nu numai că oferă energie pentru întreaga zi, dar dacă este selectat corect, are un efect pozitiv asupra păstrării tinereții. În acest caz, este important să includeți nu numai alimentele potrivite, ci și anumite acțiuni de rutină. 

Cei care doresc să-și restabilească prospețimea pielii sau să încetinească îmbătrânirea ar trebui să introducă în viața lor 3 obiceiuri importante de dimineață care vor îmbunătăți semnificativ starea pielii și vor elimina complet lăsarea, potrivit The Health Site.

 Micul dejun care întinerește

Începeți dimineața cu un pahar mare de apă este foarte benefic pentru pielea sănătoasă. Apa ajută la accelerarea procesului de curățare a organismului de toxine care îi pot afecta starea. Apa ajută și la hidratarea pielii din interior, ceea ce este esențial pentru fermitate și elasticitate. Pentru a spori efectul, puteți adăuga puțin suc de lămâie sau o lingură de miere în apă.

Exercițiile fizice regulate îmbunătățesc circulația sângelui și ajută pielea să fie mai bine saturată cu oxigen și substanțe nutritive. Acestea ajută la accelerarea regenerării pielii și la îmbunătățirea tonusului și elasticității acesteia. Gimnastica de dimineață sau plimbările scurte în aer curat pot fi un început excelent de zi, ajutând nu numai pielea, ci și întregul corp.

mic dejun
Sursa foto: arhivă Doctorul ZIlei

Nutriția joacă, de asemenea, un rol crucial în îmbunătățirea sănătății și aspectului pielii tale. Micul dejun ar trebui să includă alimente bogate în antioxidanți, cum ar fi fructe de pădure, nuci, semințe, cereale integrale și legume verzi. Antioxidanții luptă împotriva efectelor nocive ale radicalilor liberi, care încetinesc procesul de îmbătrânire și ajută pielea să rămână tânără și elastică, adaugă publicația.

Consumul de cereale integrale îmbunătățește funcția intestinală, reduce riscul de constipație și restabilește structura pielii, făcând-o netedă și mătăsoasă.

Potrivit studiilor, femeile a căror dietă include 20 până la 36% cereale integrale sunt mai puțin susceptibile de a suferi de diabet, hipertensiune, boli cardiace și vasculare și obezitate, relatează portalul de sănătate.

 Cerealele integrale au un conținut destul de scăzut de calorii și durează mult timp pentru a fi digerate. Aceasta înseamnă că te vei simți plin mai mult timp și nivelul zahărului din sânge va rămâne stabil.

Unele lignine din plante, cum ar fi cele din semințele de in, tărâțele de grâu și secară, sunt de fapt fitoestrogeni, iar consumul regulat ajută la prevenirea cancerelor legate de hormoni, și anume cancerul de sân și de prostată.

Produsele din cereale integrale îndepărtează eficient substanțele nocive din organism – săruri ale metalelor grele, substanțe radioactive, componente toxice, reziduuri de produse de origine biologică – și astfel cresc speranța de viață. Persoanele care consumă mai multe fibre alimentare au aproape o treime mai puține șanse de a dezvolta boli de inimă. Una sau mai multe porții dintr-un mic dejun cu cereale integrale (de preferință fulgi de ovăz) consumate în fiecare zi reduce riscul de accident vascular cerebral.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Mai citeste si:

Doctorul zilei whatsapp channel