duminică, decembrie 4, 2022

Lumea muzicală a fost în șoc în momentul în care trupa Șatra Banz a anunțat decesul unuia dintre fondatorii ei, celebrul Nosfe. Monica Pop a comentat ce anume a dus la decesul artistului. Potrivit medicului, mulți tineri se confruntă cu aceste probleme.

La trei zile de la moartea subită a lui Nosfe de la Șatra Benz, raportul medico-legal a arătat că artistul a suferit un infarct. Totuși, ce a provocat acest infarct este încă necunoscut. Cu puțin timp în urmă, în cadrul unei intervenții la Antena 3, medicul Monica Pop a dezvăluit care ar putea fi, de fapt, cauza decesului.

Te-ar mai interesa: Pericolul ascuns din vinetele congelate. Nu mai c...

Medicul a început prin a preciza că nu este cazul să se meargă pe varianta unui deces provocat de consumul de substanțe interzise și a vorbit despre pericolele epuizării și a stilului de viață plin de adrenalină al artiștilor.

„Nu cred că e cazul să vorbim din start despre substanțe. (…) În primul rând, sunt total împotriva aceste epuizări. Este caracteristică multor tineri și nu este deloc ok. (…) Să nu mai spuneți niciodată cu adrenalina, pentru că e o mare prostie. Adrenalina face o vasoconstricție mare și poate provoca orice. (…) Adrenalina este ceva foarte nociv. Cineva care are o predispoziție cât de mică, despre care habar nu are, se poate întâmpla ce ați văzut, la orice vârstă”, a spus medicul Monica Pop, la Antena 3.

Te-ar mai interesa: Crește numarul celui mai agresiv val de infectii r...

Totodată, specialistul a tras un semnal de alarmă asupra consumului de cafea și băuturi energizante, care poate fi fatal, cum ar fi posibil să fi fost în cazul lui Nosfe.

„Știu foarte bine ce se întâmplă cu artiștii în general, ei nu se duc ( n.r. la analize) decât atunci când sunt într-o stare proastă cu sănătatea. (…) Bineînțeles că beau toți cafele, beau băuturi energizante. Asta este o mare gafă pentru orice fel de pacient, pentru orice fel de om care nu știe el că e pacient, dar uite că se întâmplă. Băuturile energizante se vând, eu n-aș vinde așa ceva niciodată, n-aș permite. Am văzut și elevi de școală care fac așa ceva. Foarte multe grijă cu lucrurile astea și cu adrenalina mai încet, dacă se poate, deloc”, a continuat specialistul.

Te-ar mai interesa: A fost călugăriță, dar a renunțat la hainele sfint...

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private