7 semne că ai deficit de potasiu în organism și cât este de grav

7 semne că ai deficit de potasiu în organism și cât este de grav
7 semne că ai deficit de potasiu în organism și cât este de grav

Potasiul, un element esențial în buna funcționare a organismului. Iată care sunt cele mai importante 7 semne că ai o carență de potasiu.

Cei mai mulți știu că e bine să consume surse de potasiu pentru a avea o tensiune arterială bună, pentru buna funcționare a rinichilor și pentru țesuturile musculare și cerebrale. Este al treilea mineral important din corp, un element esențial pentru o sănătate de fier.

Ce face potasiul, mai exact:

  • asigură o bună funcționare a sistemelor nervos și muscular, o cantitate optimă de potasiu asigură un puls constant
  • este un element esențial în păstrarea echilibrului optim în organism între fluide și electroliți
  • potasiul îmbunătățește funcțiile cerebrale, previne crampele musculare, tensiunea arterială crescută, ajută metabolismul, reglează nivelul zahărului în sânge și previne anxietatea

7 semne că ai deficit de potasiu

  • oboseala
  • slăbiciune musculară
  • lipsa reflexelor
  • puls neregulat
  • palpitații
  • anemie
  • migrene

Care sunt alimentele cele mai bogate în potasiu

  • cartoful dulce
  • spanacul
  • fasolea neagră
  • cartoful clasic
  • somonul sălbatic
  • avocado
  • frunzele de sfeclă roșie (pot fi pregătite la abur sau trase la tigaie în ulei de cocos)
  • banana (poate cea mai cunoscută sursă de potasiu din lume, o singură banană conține 487 mg potasiu, adică 14% din necesarul zilnic. O astfel de gustare accelerează de îndată organismul)
  • apa de cocos
588 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox