sâmbătă, octombrie 24, 2020

In ultimii ani, quinoa a devenit cunoscuta pentru beneficiile pe care le aduce asupra sanatatii. Facand parte din familia cerealelor, acest aliment are un continut bogat de fibre, vitamine si nutrienti, ideali pentru sanatatea organismului tau.

Potrivit Well-beingsecrets.com, o cana de quinoa, adica 185 de grame, contine urmatoarele valori ale nutrientilor si proteinelor: 8 grame de proteine, 5 grame de fibre, 58% din doza zilnica recomandata de mangan, 30% din doza zilnica recomandata de magneziu, 28% din cantitatea recomandata de fosfor, 19% din doza zilnica recomandata de acid folic, 18% din cantitatea recomandata zilnic de cupru, 15% din doza zilnica de fier, 13% din doza zilnica de zinc si 9% din cantitatea recomandata zilnic de potasiu.

Citește și:

Cum ramane cu caloriile? Intr-o cana de quinoa exista 222 de calorii, 39 de grame de carbohidrati si 4 grame de grasime.

De ce este buna quinoa in alimentatie?

Cum spunem si la inceput, exista numeroase beneficii pe care quinoa le aduce organismului tau. Conform Mindbodygreen.com, iata cateva dintre ele:

Quinoa este bogata in proteine

Quinoa este una dintre cele mai bogate in proteine cereale pe care le poti manca, avand in componenta noua aminoacizi esentiali pentru organism.

Citește și:

Fibrele si efectele lor benefice asupra organismului

Quinoa este bogata in fibre, iar acestea aduc multe avantaje pentru sanatatea organismului. Fibrele din quinoa te ajuta sa scapi mai repede de constipatie si te ajuta sa eviti aparitia hemoroizilor, sa previi bolile si problemele inimii prin reducerea presiunii din sange. Mai mult decat atat, fibrele regleaza nivelul colesterolului.

Citeste in continuare cate tipuri de quinoa sunt si de ce este atat de benefica sa o introducem in alimentatie…

Parteneri--