Sari la conținut

Sănătatea emoțională înseamnă mai puține boli. Ce-i de făcut

Sănătatea emoțională înseamnă mai puține boli. Iată ce să facem pentru a o transforma într-o prioritate, așa cum trebuie să facem și pentru sănătatea mentală.

 

 

Cum ne ajută gândirea pozitivă pentru a preveni boli și afecțiuni? Cât de important este să ne menținem sănătoși „la cap”, în primul rând? Ei bine, răspunsurile și soluțiile sunt mai la îndemână decât am putea crede.

Pentru că viata pozitiva este o alegere. E drept că este o abilitate pe care o dezvoltam in timp. Pozitivitatea ne ajuta sa transformam sanatatea noastra emotionala si pe cea mentala intr-o prioritate.

Alegerea pozitivitatii in locul negativitatii este un factor cheie pentru a o viata mai fericita si mai implinita. Iata cateva sfaturi eficiente pentru o viata pozitiva, din înțelepciunea  călugărilor budiști, cunoscuți pentru tot … zenul lor.

Tu ce scop ai în viață?

„Datoria ta este de a afla care este scopul tău în viață, datoria ta, și apoi să i te dedici 100%”, spunea un înțelept pe numele său Buddha.

A avea o viata cu scop inseamna a merge inainte pe drumul tau. Intentia este cea care ne trezeste dimineata si ne determina sa ne ridicam din pat si sa ne incepem ziua.

Ce ai tu de facut? Da-ti seama ce te face fericita si gaseste-ti scopul in viata si vei vedea cate lucruri se vor schimba in bine.

Lasă-ți imaginația să zburde. Fii creativ!

Daca vrei sa adaugi mai multa pozitivitate vietii tale, alege sa fii creativa. De ce? Creativitatea iti tine mintea ocupata si departe de problemele de zi cu zi.

Pe masura ce te concentrezi pe creativitate, reusesti sa iti stimulezi mintea sa te elibereze de stres. Creativitatea iti permite sa cauti idei abstracte pentru a rezolva probleme si aduce energie pozitiva in viata ta.

Iartă sincer. Este mai bine pentru tine!

Învață să ierți oamenii care ți-au greșit astfel încât să nu rămâi prinsă în trecut și să nu mai porți atâtea resentimente și bagaje după tine.

Să știi că iertând îți eliberezi sufletul de povara dureroasă a lucrurilor întâmplate și îi permiți inimii să se concentreze pe toate emoțiile pozitive.

Așadar, nu mai ține în tine o energie care îți face rău.

Petrece cât mai mult timp în aer liber

Petrecerea timpului în aer liber (și la soare) te ajută să ai o atitudine pozitivă. Expunerea la lumina naturală a soarelui îți îmbunătățește sentimentul de stimă de sine și te face să te simți mai fericită.

Alege orice activitate simplă ce poate fi făcută în aer liber și bucură-te de moment, notează kudika.ro.

RECUNOȘTINȚĂ! Mulțumește pentru TOT

Trebuie să fii recunoscător/recunoscătoare cu adevărat pentru viața pe care o trăiești. Așa reușești să reduci nivelul de stres din momentul prezent.

De asemenea, recunoștința te ajută să te liniștești și să te concentrezi pe aspectele frumoase care se întâmplă în viața ta.

Nu vezi pentru ce ai putea să-ți exprimi recunoștința? Pentru ce să mulțumești? Încearcă să îți imaginezi cum ar fi să nu te poți mișca, să nu vezi, să nu ai miros, să nu ai parte de aer, de libertate…

Încearcă să-ți imaginezi cum ar fi să n-ai un acoperiș deasupra capului… Ei, așa-i că ai multe motive să mulțumești divinății…?

Mulțumește chiar și pentru încercări, au rolul de a te face mai puternic/puternică! Mulțumește din suflet pentru toate acestea.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel