miercuri, iulie 28, 2021

Te-ai hotărât să slăbești? Iată 6 sfaturi de la nutriționistul Cori Grămescu care te pot ajuta pe termen lung

Ți s-a întâmplat să începi o cură de slăbire astăzi și după trei zile să o lași baltă? Te-ai

întrebat de ce nu reușești să-ți menții hotărârea de a mânca sănătos? De cele mai multe ori, nu dorința și hotărârea de a slăbi ne lipsește celor mai multor dintre noi, ci doar răbdarea de a ne construi în timp obiceiurile sănătoase.

Iată, în opinia nutriționistului Cori Grămescu care ar fi sfaturile pentru a vă menține motivația pe termen lung în proceul de slăbire.

Iată 6 sfaturi de la nutriționistul Cori Grămescu care te pot ajuta pe termen lung

1.  Să ai o imagine corporală bună

Cercetările au descoperit în repetate rânduri că persoanele cărora nu le place corpul lor

sunt mai puțin susceptibile de a pierde în greutate, deoarece cel mai probabil se vor angaja într-un comportament de auto-sabotare.

„Îmbunătățirea opinei asupra imaginii corpului vă poate ajuta să pierdeți mai mult în greutate și să vă mențineți pierderea în greutate.

Mai mult, persoanele care au o imagine corporală mai bună sunt mai predispuse să aleagă o dietă pe care o pot susține și să încerce noi activități care îi vor ajuta să-și atingă obiectivele, deoarece se simt instinctiv când pun prea multă presiune asupra lor”, este de părere Cori Grămescu.

2. Evită să mai cumperi snack-uri,

ciolcolată, produse de patiserie

Evitarea cumpărării de sucuri, dulciuri, ciocolată, chipsuri, biscuiți, snackuri, alcool și produse de patiserie este un bun început.

„Dacă nu le aveți prin casă, există mai puține șanse să vă auto-sabotați procesul”, este de părere Grămescu.

3. Permite-ți să ai și zile proaste

Este, de asemenea, normal să ai zile aleatorii în care te simți nemotivat sau când te întrebi ce rost au toate astea.

„Nimeni nu este 100% motivat tot timpul și nici nu trebuie să fim o balon de entuziasm și pozitivitate”, a punctat nutriționistul.

Te-ai hotărât să

slăbești? Învață să ai răbdare

4. Stabilește-ți un obiectiv pe termen lung și unul pe termen scurt

„În timp ce obiectivul dvs. pe termen lung poate fi să pierdeți 20 sau 40 sau mai multe kilograme, aveți nevoie de obiective mici pentru a vă menține motivația.

Alegeți obiective săptămânale, cum ar fi pierderea cu 1% din greutatea corpului, consumul de mai multe legume sau exercițiile fizice și somnul, apoi felicitați-vă pe măsură ce le atingeți”, este sfatul lui Cori Grămescu.

5. Nu uita de auto-monitorizare, atât alimentară, cât și emoțională

Auto-monitorizarea este crucială

pentru motivația și succesul pierderii în greutate. Cercetările au descoperit că persoanele care își urmăresc consumul de alimente au mai multe șanse să piardă în greutate și să își mențină pierderea în greutate.

„Cu toate acestea, pentru a ține corect un jurnal alimentar, trebuie să urmăriți tot ceea ce mâncați, inclusiv mesele, gustările etc. Cel mai simplu mod de a „contabiliza” fiecare masă este de a face fotografii cu tot ceea ce mănânci.

De asemenea, vă puteți înregistra emoțiile în jurnalul dvs. alimentar. Acest lucru vă poate ajuta să identificați anumite declanșatoare ale supraalimentării și vă poate ajuta să gășiți modalități mai sănătoase de a face față”, a explicat nutriționistul.

6.  Fii moderat în tot ceea ce faci

„În loc să vă excludeți cu totul alimentele preferate, fiți un cumpărător cumpătat. Cumpărați o prăjitură proaspătă de panificație în loc de o cutie sau o porție mică de bomboane din coșurile în vrac în loc de o pungă întreagă.

Vă puteți bucura în continuare de mâncărurile preferate – cheia este moderația, o masă sau două în fiecare săptămână sunt mai mult decât suficiente pentru a vă menține mulțumiți și aliniați la dieta de slăbit.

Întotdeauna vor fi sărbători, zile de naștere sau petreceri la care să participați. Și vor exista întotdeauna factori de stres la locul de muncă sau cu familia”, a scris Cori Grămescu pe pagina sa de Facebook.

Ultimele stiri

Parteneri
Ai gasit o seringă participantă la tombola. Click pe ea pentru a o colecționa.