marți, iunie 22, 2021

Un adolescent în vârstă de 18 ani  din comuna Livezi, sat Bălăneasa, județul Bacău, a suferit un infarct la două zile de la rapelul Pfizer.

“Avem un caz al unui tânăr de 18 ani care a făcut rapelul la

vaccinul Pfizer pe 5 iunie și a venit cu infarct de miocard în noaptea de 7 spre 8 iunie, în urgență la spitalul nostru. Băiatul a avut încă din seara de 7 iunie dureri puternice în piept. După ce au încercat să-l stabilizeze la urgențe, acesta a fost trimis cu elicopterul SMURD la Iași, unde i se va face coronarografie și angio CT”.

Cardiologii de la spitalul din Bacău spun că nu au mai văzut așa ceva și că este imposibil ca un tânăr sănătos să facă infarct la 18 ani.

”Infarctul s-a produs pe un fenomen de vasculită și de tromboză pe vasele coronariene, cauzate de vaccin. Trebuie oprită acum vaccinarea

copiilor și adolescenților, pentru că ei au riscuri la vaccin, dar nu au riscuri la Covid și atunci trebuie să așteptăm testarea 5-7 ani”, au afirmat medicii din Bacău pentru Național.

”Cel mai probabil vinovată este proteina spike, care este produsă de către corpul nostru în urma injectării cu vaccinul ARN mesager și începe să circule într-o cantitate mare în toate vasele de sânge, producându-se o lezare a endoteliului vascular, la nivelul tunicilor care căptușesc vasele”, susțin medicii.

Potrivit datelor puse la dispoziția Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind

Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV) de către Institutul Național de Sănătate Publică (INSP-CNSCBT), prin aplicația Registrul Electronic Național al Vaccinărilor (RENV), care ține evidența vaccinărilor, situația din ziua de 8 iunie a.c., ora 17.00, este următoarea:

Persoane vaccinate:

Doze administrate:            

Tip vaccin În ultimele 24 ore Din 27 decembrie 2020
Pfizer 36.312 6.656.572
Moderna 2.891 684.333
AstraZeneca 1.536 821.084
Johnson&Johnson 8.728 175.823
TOTAL 49.467 8.337.812  

 

Ultimele stiri

Parteneri