duminică, octombrie 24, 2021

6 moduri naturale de ameliorare a durerii

Nimeni nu vrea să sufere. Durerea, evident, doare și, uneori, există un motiv pentru asta. Vă poate alerta că ceva nu este în regulă: poate v-ați lovit

sau aveți o infecție sau aveți o zgârietură sau un os rupt de care trebuie să aveți grijă.

Și, odată ce știm că avem o problemă, este de preferat să o rezolvăm. Majoritatea oamenilor apelează imediat la medicamente antiinflamatorii sau chiar iau în considerare intervenții chirurgicale sau alte proceduri medicale pentru a ajuta la ameliorarea durerii. Potrivit ecowatch.com, înainte de a ajunge în acest punct, însă, există trucuri naturale pe care le poți folosi pentru a-ți atenua și ameliora durerea.


Moduri naturale de ameliorare a durerii- 1. Terapia „Cald” sau „Rece”

amintiți când v-ați sucit glezna la ora de gimnastică sau pe teren în liceu? Acele pachete de gheață ți-au făcut treaba de fiecare dată. Utilizarea pachetelor de gheață ajută la amorțirea durerii în două moduri:

  • În primul rând, reduce umflarea, care este răspunsul corpului dumneavoastră la traume, dar care poate împiedica și vindecarea.
  • De asemenea, vă încetinește impulsurile nervoase, ceea ce încetinește mesajele de durere care merg din zona afectată către creier.

Terapia cu gheață recomandată durează doar 15 minute o dată, cu o pauză de 2 ore între aplicații.

Pe

de altă parte, puteți să folosiți căldura pentru dureri musculare, rigiditate, artrită și spasme musculare. Puteți folosi un tampon cald sau puteți scufunda zona afectată în apă caldă.

sport

2. Exerciții/ mișcare

Poate părea contra-intuitiv, dar deplasarea poate întrerupe ciclul durerii și o modalitate de a crește mobilitatea pe care durerea a redus-o este exercitarea ușoară a zonei, cum ar fi mersul pe jos, mersul cu bicicleta sau înotul.

Acest lucru este valabil mai ales pentru afecțiunile cronice ale durerii, cum ar fi artrita și fibromialgia. Endorfinele există în corpul tău

și sunt analgezice naturale. Exercițiile eliberează acele endorfine care se leagă de receptorii opioizi ajutând la blocarea percepției durerii.


Moduri naturale de ameliorare a durerii3. Tehnici de Mindfulness

Menținerea minții și a corpului conectat la toate nivelurile se poate face prin meditație, yoga, kinetoterapie sau terapie ocupațională.

Tehnicile de respirație nu vor îndepărta toată durerea, dar pot ajuta la ameliorarea sentimentelor mai traumatice ale acelei dureri, prin împământare și restabilirea unui sentiment de control asupra propriului corp pe care durerea

îl poate îndepărta.

Puteți face un pas mai departe cu terapiile ghidate care îmbunătățesc mobilitatea și forța și vă permit să găsiți tehnici pentru a vă desfășura activitățile zilnice fără a vă activa senzorii de durere.

Yoga încorporează exerciții de respirație și întindere într-un ritual de relaxare care poate ajuta la atenuarea durerilor lombare și a gâtului. Studiile arată că meditația atentă poate îmbunătăți simptomele durerii, depresia și calitatea generală a vieții.

Printre afecţiunile care pot fi tratate cu ajutorul acupuncturii se numără hipotiroidia, hipertiroidia sau obezitatea.

4. Acupunctura

Acupunctura este o metodă orientală, iar studiile au arătat că vechea practică chineză de a pune ace mici în pielea ta poate reduce durerea, determinând corpul să elibereze serotonină.

Cercetările afirmă că acupunctura poate ajuta la durerile lombare, la gât și la genunchi. În plus, durerile de cap de tensiune se pot disipa și un studiu a arătat că practica a ajutat la gestionarea durerii cronice, pe fondul a sute de alte afecțiuni.


Moduri naturale de ameliorare a durerii5. Masaj

Deși este cunoscut pentru proprietățile sale de auto-îngrijire, un masaj adecvat poate ușura durerea prin disiparea tensiunii din mușchi și articulații. De asemenea, ameliorează stresul și anxietatea.

Manipularea țesuturilor moi, inclusiv a mușchilor, tendoanelor și ligamentelor crește fluxul sanguin și reduce tensiunea generală.

plantele

6. Remedii pe bază de plante

Remediile pe bază de plante pentru durere au existat de când au existat ierburi și totuși nu au fost studiate temeinic. Rețineți că ierburile nu sunt neapărat benigne, iar aceste terapii nu sunt reglementate de niciun organism guvernamental.

Lista ierburilor care pot fi folosite pentru ameliorarea durerii este lungă, dar fiecare își are propriul scop.

  • Capsaicina, de exemplu, epuizează un compus care transferă senzația de durere de la periferic la sistemul nervos central.
  • Ghimbirul are fitochimicale care ajută la reducerea inflamației.
  • Spilcuța tratează durerile de cap, durerile de stomac și durerile de dinți, dar sunt necesare studii pentru a demonstra eficacitatea sa reală.
  • Kava Kava este bună pentru dureri de cap tensionate;
  • Ginsengul împiedică simptomele fibromialgiei;
  • Sunătoarea poate fi eficientă în tratarea durerii legate de sciatică, artrită și durere neuropatică.
  • Curcuma conține curcumină, care ajută la protejarea organismului împotriva radicalilor liberi care afectează celulele corpului. Tratează indigestia, ulcerele, psoriazisul și chiar cancerul.
  • Cuișoarele tratează durerea topică și chiar infecțiile fungice, deși sunt necesare mai multe cercetări. Acest lucru se datorează faptului că un ingredient principal în cuișoare este eugenolul, care este un calmant natural al durerii, în special în munca dentară.

 

Ultimele stiri