joi, mai 26, 2022

Când vine vorba de pierderea în greutate, o regulă generală este să consumați cu 500 de calorii mai puține decât este necesar pentru a vă menține greutatea actuală. Făcând acest lucru în fiecare zi, vă poate ajuta să pierdeți aproximativ 1 kilogram pe săptămână.

Cu toate acestea, cantitatea de calorii pe care ar trebui să o consumați pe zi pentru a pierde în greutate depinde de factori precum greutatea curentă, vârsta, înălțimea, nivelul de activitate și sănătatea metabolică.

Te-ar mai interesa: Ritual pentru îndeplinirea celor mai mari dorințe,...

Care sunt intervalele medii de calorii pentru femei?

  • Moderat activă: pentru a menține greutatea, o femeie moderat activă între 26 și 50 de ani are nevoie de aproximativ 2.000 de calorii pe zi. Pentru a pierde 1 kilogram pe săptămână, trebuie să-și reducă aportul de calorii la 1.500 de calorii pe zi.
  • Active: Femeile care sunt active fizic și merg mai mult de 3 mile zilnic trebuie să consume cel puțin 2.200 de calorii pe zi pentru a menține greutatea și cel puțin 1.700 de calorii pentru a pierde 1 kilogram pe săptămână.
  • Începutul 20 de ani: Femeile de 20 de ani au nevoie de mai multe calorii. Pentru a menține greutatea, au nevoie de aproximativ 2.200 de calorii în fiecare zi.
  • Peste 50 de ani: Femeile de peste 50 de ani au nevoie de mai puține calorii. O femeie moderat activă de peste 50 de ani are nevoie de 1.800 de calorii pe zi pentru a-și menține greutatea și de 1.600 de calorii pe zi pentru a pierde 1 kilogram pe săptămână.
  • Insarcinate sau care alapteaza: Femeile care sunt insarcinate sau care alapteaza au un necesar mai mare de calorii, asa ca aceste intervale nu se aplica acestora.


Care sunt intervalele medii de calorii pentru bărbați?

  • Moderat activ: pentru a menține greutatea, un bărbat moderat activ cu vârsta cuprinsă între 46-45 de ani are nevoie de aproximativ 2.600 de calorii pe zi. Pentru a pierde 1 kilogram pe săptămână, trebuie să-și reducă aportul de calorii la 2.100 de calorii pe zi.
  • Activ: Bărbații care sunt activi fizic și merg mai mult de 3 mile zilnic au nevoie de 2.800-3.000 de calorii pe zi pentru a-și menține greutatea și 2.300-2.500 de calorii pe zi pentru a pierde 1 kilogram pe săptămână.
  • Vârsta 19-25: Bărbații tineri între 19-25 de ani au nevoie de mai multe calorii. Pentru a menține greutatea, au nevoie în medie de 2.800 de calorii pe zi și până la 3.000 dacă sunt activi. Bărbații tineri moderat activi ar trebui să consume 2.300-2.500 de calorii pe zi pentru a pierde 1 kilogram în fiecare săptămână.
  • Vârsta 46-65: Pe măsură ce bărbații îmbătrânesc, cerințele lor energetice scad. Bărbații moderat activi cu vârsta cuprinsă între 46 și 65 de ani necesită o medie de 2.400 de calorii pe zi. După vârsta de 66 de ani, necesarul lor de calorii poate fi redus la aproximativ 2.200 de calorii pe zi.

Cum să slăbești în siguranță

În timp ce mulți oameni doresc să slăbească rapid, este posibil să nu fie sustenabil să urmeze un plan de dietă și o rutină de exerciții fizice prea stricte. Stabilirea unor obiective realiste pentru a obține o pierdere în greutate sigură și sănătoasă este esențială. Asta înseamnă pierderea în greutate treptat și constant (aproximativ 1-2 kilograme pe săptămână).

Pierderea în greutate sănătoasă este mai mult decât un program temporar. Pentru ca beneficiile pierderii în greutate să dureze, sunt necesare schimbări pe termen lung în obiceiurile zilnice de alimentație și activitate.

Te-ar mai interesa: Cum gestionezi un atac de panică? Măsuri de prim-a...

Înainte de a începe un nou plan de dietă, discutați cu un nutriționist autorizat pentru a vă asigura că este sigur pentru dvs., mai ales dacă aveți afecțiuni medicale subiacente.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private