joi, aprilie 9, 2020

Sunt destule motive pentru care te îngraşi la serviciu. Statul la birou, sedentarismul, perioade mari de timp în care stai în faţa calculatorului, stresul

1. Ţine o sticlă de apă pe birou şi bea la fiecare 15 minute o gură de apă. Apa îţi va da senzaţia de saţietate în stomac şi nu vei mai avea poftă să ronţăi nimic

ce-sa-faci-la-munca-ca-sa-nu-te-ingrasi-5

2. Nu mai mânca în oraş. În schimb, adu o salată super mare în care amesteci legume şi o sursă de proteine – tofu sau piept de pui. Alternează legumele ca să nu te plictiseşti şi economiseşte bani în fiecare zi

Citește și: La ce sa te astepti daca te-ai infectat cu noul Coronavirus. Ce se intampla in organism

ce-sa-faci-la-munca-ca-sa-nu-te-ingrasi-1

3. În pauza de prânz ieşi cu colegele în parc, pe biciclete sau du-te la sală şi aleargă pe bandă. Te vei întoarce la lucru mult mai energizată şi vei fi mult mai productivă pe parcursul zilei

 

ce-sa-faci-la-munca-ca-sa-nu-te-ingrasi-2

 

4. Mestecă gumă

Ca să nu mai mânânci bomboane tot timpul sau să ronţăi mestecă gumă după fiecare masă ca să îi reminteşti stomacului că tocmai a mâncat şi că nu este flămând

Citește și: Covid-19 la unul dintre cele mai importante ministere din România! Un angajat este infectat

ce-sa-faci-la-munca-ca-sa-nu-te-ingrasi-3

 

5. Ţine în frigider gustări sănătoase – legume, fructe sau iaurturi şi abţine-te să furi din plăcintele aduse de colegul de birou

ce-sa-faci-la-munca-ca-sa-nu-te-ingrasi-4

A.